با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آخرین آمار بیماران کرونایی در مازندران| بستری بودن 819 بیمار در بیمارستان‌ها

با بستری شدن تعداد ۱۲۷ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل تعداد مبتلایان به ۸۱۹ نفر رسید.

منتشر شده

در

روزهای قرمز کرونایی درحالی وارد پنجمین ماه شد که آمار موارد ابتلا با سرعتی نگران‌کننده درحال پیشروی است.

طی روزهای گذشته باتوجه به افزایش آمار موارد ابتلا و بستری و از طرفی ادامه دردسرهای کرونایی شاهد بروز مشکلاتی هستیم که ادامه این وضعیت شرایط ناگوارتری رقم خواهد زد.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۱۳۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۶۷۳  نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۵۵ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: تاکید ما به همه شهروندان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌‌گذاری اجتماعی است.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید بستری و ۲۴ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۴۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
با بستری شدن تعداد ۱۲۷ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته  تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۸۱۹ نفر رسید.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.