با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آشتیانی:خوبان عالم هم نتوانستند عزیزی خادم را از برکناری نجات بدهند/او تصور می‌کرد هیات رئیسه تماشاگر تصمیماتش است

قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: نگاه مدیریتی عزیزی خادم یکسویه و بدون مشورت بود و او فکر می‌کرد هیات رئیسه تماشاگر تصمیماتش است.

منتشر شده

در

امیر رضا واعظ آشتیانی، در خصوص برکناری شهاب عزیزی خادم با رای قاطع اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت:پیش‌بینی‌های من از یک سال پیش درست بود. درست حدود یک سال پیش با خبرگزاری فارس مصاحبه کردم و گفتم اگر عزیزی خادم اصلاح فرآیند نداشته باشد یک سال دیگر را نمی‌بیند. تنها کسی که این موضوع را مطرح کرد من بودم چون از نگاه مدیریتی به این قضیه نگاه می‌کردم.

وی افزود: نگاه مدیریتی عزیزی خادم یکسویه و بدون مشورت بود و او فکر می‌کرد هیات رئیسه تماشاگر تصمیماتش است.اگر به خاطر داشته باشید در این یک سال همواره هیات رئیسه و مجمع را به چالش کشیدم و گفتم چرا سکوت کردید؟ خوشبختانه هیات رئیسه در یک تصمیم منطقی و منصفانه  اقدام به برکناری عزیزی خادم گرفت. من تصمیم هیات رئیسه را شجاعانه تلقی نمی‌کنم چون آنها به درستی وظایفشان را انجام دادند.

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال تاکید کرد: با برکناری وی از ریاست فدراسیون فوتبال ثابت شد که خوبان عالم هم نتوانستند کاری برای عزیزی خادم انجام بدهند. 

قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی گفت:امیدوارم ادله‌های اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در روز مجمع کارشناسی و مبتنی بر موضوعات فنی باشد که مجمع را قانع کند که او را عزل کامل کنند. مجمع فدراسیون فوتبال برای رئیس آینده منطقی به همه چیز نگاه کند و تحت تاثیر جوهای خاص قرار نگیرد. امیدوارم که مجمع فدراسیون فوتبال و مسئولان ذیصلاح در تائید صلاحیت به عقبه افراد توجه کنند و اینگونه نباشد که عده ای بخواهند مثل امثال عزیزی خادم با ایفای نقش به دنبال این باشند که کرسی مهمی مثل فدراسیون فوتبال را تصاحب کنند چون چنین اتفاقی از نظر مدیریتی برای فوتبال کشور ما خوشایند نیست.

آشتیانی به فارس تاکید کرد:توصیه‌ای که می‌کنم این است کسانی که دارای رزومه قوی، مبتنی بر کارآمدی و توانایی و وفای به عهد هستند در دستور کار قرار گرفته و مراجع ذیصلاح اگر قرار است عده‌ای برنامه‌های تو خالی بدهند را نپذیرند. طبعا باید از نیروهای سلامت در حوزه فوتبال با توانایی بالا استفاده کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.