با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آغاز شور و هیجان والیبالی در آمل/ کاله با ترکیبی متفاوت در لیگ برتر

تیم والیبال کاله مازندران در نخستین گام به مصاف تیم تازه لیگ برتری شهداب یزد می‌رود و در این دیدار خانگی که در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود تماشاگران آملی قطعا همانند گذشته عامل اصلی پیروزی‌های شاگردان بهروز عطایی خواهند بود.

منتشر شده

در

تیم والیبال کاله یکی از تیم‌های مقتدر و توانمند لیگ برتر والیبال است که با آغاز تیمداری در حرفه‌ای‌ترین مسابقات والیبال کشور تاکنون توانسته چندین دوره قهرمانی، نائب قهرمانی، سومی در این مسابقات را تجربه کند و حتی با قهرمانی در رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا در بین برترین تیم‌های والیبال باشگاهی جهان جای گیرد.

سبزجامه‌گان کاله مازندران با هدایت بهروز عطایی مربی نام‌آشنای والیبال کشور در نخستین سال‌های تیمداری بخش خصوصی شمال بهترین بازیکنان خارجی و داخلی را به خدمت گرفته و سال‌های بسیار پرفروغی داشته است تا اینکه رفته رفته هیأت مدیره باشگاه کاله تصمیم بر این گرفت تا ساخت سالن ورزشی 10 هزار نفری در محور هراز را در پیش بگیرد.

بهروز عطایی طی سال‎های گذشته با ملی‌پوشان نوجوانان و بازیکنان جوان در کنار حسین کاظمی برای بقا در لیگ برتر تلاش داشت و حتی یکی، دو سال نیز با جوانان جویای نام رده‌های بالای جدول را نشانه رفت.

برای فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در ابتدا 12 تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک، پیکان، شهرداری گنبد، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد است ولی طی روزهای گذشته تیم خاتم اردکان نیز به این جمع افزوده شد و لیگ برتر والیبال با 13 تیم به شرط استراحت یک تیم در هر هفته کار خود را آغاز می‌کند.

پس از پایان دور گروهی هشت تیم لیگ برتری به مرحله پلی‌آف راه پیدا می‌کنند و بعد آن مراحل نیمه‌نهایی و فینال برگزار می‌شود.

امسال کاله مازندران با شکل و قیافه جدید رونمایی شده و علاوه بر جوانان در کنار خود بازیکنان باتجربه و توانمند همشهری را به خدمت گرفته است.

عادل غلامی، رضا قرا، امیرحسین اسفندیار در کنار ادریس دانش‌فر دریافت‌کننده قدرتی لیگ برتر، امیرمحمد فلاحت‌خواه پاسور تیم ملی والیبال جوانان، مهران فیض، مبین مظلوم، میثم صالحی، علی رمضانی، وحید والی، عرفان جلالی‌نژاد، محراب ملکی، اسماعیل طالبی و رافع طبری ترکیب کاله را برای هر تیم لیگ برتری خطرناک کرده‌اند.

هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از چهارشنبه هشتم آبان امسال از سر گرفته می‌شود تا بار دیگر شاهد شور و دغدغه والیبال‌دوستان و ورزشی‌های کشور باشیم.

کاله مازندران در اولین گام به مصاف تیم تازه لیگ برتری شهداب یزد می‌رود و در این دیدار خانگی که در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود تماشاگران آملی قطعا همانند گذشته عامل اصلی پیروزی‌های شاگردان بهروز عطایی خواهند بود.

گزارش از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.