با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آغاز طرح زمستانه پلیس در محورهای شمال

طرح زمستانه پلیس راه مازندران از امروز آغاز به کار کرد و این طرح با استقرار نیروهای امدادی، خدماتی و پلیس در محورهای مهم استان شروع به کار کرده است.

منتشر شده

در

رزمایش طرح زمستانه پلیس راه با حضور مسؤولان سازمان‌های امدادی و خدماتی در ستاد  فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

رزمایش پلیس به منظور استقرار نظم و امنیت در استان طرح‌های مختلفی در فواصل مختلف سال به اجرا گذاشته می‌شود که طرح زمستانه از جمله این طرح‌ها به شمار می‌روند.

 فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها سازمان‌های مختلفی با نیروی انتظامی همکاری دارند و از حداکثر توان و امکانات موجود در این طرح استفاده خواهد شد، تصریح کرد: با همکاری، همدلی و همفکری همه مسؤولان در این زمینه خدمات قابل قبولی به مردم استان و سایر هموطنانی که به این استان سفر می‌کنند ارائه می‌شود.

مرتضی میرزایی گفت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که به ما عزت و آبرو می‌دهد خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است و هر چه قدر این خدمت با خلوص نیت همراه باشد یقینا عزت مردم ما در چشم مردم بیشتر خواهد شد.

استان مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است که ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر آن برفگیر است و دارای ۱۳ گردنه کوستانی به طول ۷۰۰ کیلومتر است که در آن عملیات راهداری زمستانی انجام می‌شود.

در طرح زمستانه پلیس راه که از ۲۰ آذر ماه شروع و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد، در بخش انتظامی ضمن آمادگی کامل یگان‌های انتظامی، پلیس راه و راهور در سراسر استان، از حداکثر توان و امکانات موجود استان در این بخش استفاده خواهد شد.

در بخش راهداری ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در قالب ۱۳۳ اکیپ ثابت و سیار در ۲۲ راهدار خانه بکارگیری و در این راستا ۳۵۰ راهدار به فعالیت خواهند پرداخت.

هلال احمر استان نیز با استقرار ۵۰ پست و پایگاه خودرویی امداد و نجات با استفاده از ۲۴۰ نفر به صورت شبانه‌روزی آمده خدمت به مردم و هموطنان است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.