با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آغاز مراحل پایانی ساخت بزرگترین مرکز درمانی زنان و نوزادان/ نیازمندی ترمیم بیمارستان‌های فرسوده در آمل

معاون وزیر بهداشت با اشاره به آغاز مراحل پایانی ساخت بزرگترین مرکز درمانی زنان و نوزادان غرب مازندران در بیمارستان امام علی، گفت بیمارستان‌های فرسوده این شهرستان نیازمند ترمیم و بازسازی هستند.

منتشر شده

در

قاسم جان بابایی در حاشیه افتتاح بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان آمل خمینی(ره) این شهرستان، اظهار کرد: وزارت بهداشت و درمان دو برنامه شاخص و جدی برای افتتاح پروژه‌های بزرگ در این شهرستان دارد که یکی از آنها افتتاح مرکز بیماری‌های زنان، زایمان و نوزادان به عنوان بزرگترین مرکز زنان دراستان مازندران است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز هم‌اکنون مراحل پایانی خود را طی می‌کند، افزود: این مرکز به عنوان توسعه مرکز زنان و نوزادان در بیمارستان امام علی افتتاح می‌شود و با توجه به سیاست‌های وزارت بهداشت و درمان پیش می‌رود.

معاون درمانی وزیر بهداشت و درمان، با اشاره به انجام مراحل زایمان طبیعی، سزارین، ایجاد بخش اطفال با ۱۶ اتاق مستقل و ایجاد خدمات درمانی و رفاهی متعدد، یادآور شد: آمل از شهرهای شاخص در شمال کشور است و با توجه به قرار داشتن محور پرتردد هراز در ورودی این شهرستان، در اکثر روزهای سال شاهد ورود پرحجم مسافران و گردشگران به مازندران از مسیر هراز هستیم.

این مسؤول با اعلام اینکه در پیک پنجم کرونا کشورمان ایران با بار سنگینی روبرو بود و خوشبختانه هم‌اکنون وضعیت از حالت ناخوشایند درآمده است، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شهید طهماسبی رئیس سابق بیمارستان امام خمینی(ره) را از دست دادیم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم.

معاون وزیر بهداشت و درمان، با اشاره به دومین هدف عمده وزارت بهداشت در شهرستان آمل، خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف‌مان ایجاد مرکز سرطان‌شناسی، پرتودرمانی و رادیوتراپی است که بخشی از آن در محوطه بیمارستان امام علی ایجاد می‌شود.

این مسؤول با اعلام اینکه تعدادی از بیمارستان‌های فرسوده شهرستان آمل برای خدمت‌رسانی بهتر نیاز به بازسازی و ترمیم دارند، گفت: با توجه به حمایت خیران حوزه سلامت و حمایت وزارت بهداشت باید با ترمیم بیمارستان‌ها از فرسودگی آنها کاسته شود./خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.