با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

آماده‌سازی 40 خانه محروم برای نیازمندان آملی تا پایان 1401

منتشر شده

در

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: تعداد ۴۰ خانه محروم تا پایان سال جاری برای استفاده نیازمندان جامعه در این شهرستان آماده و مهیا می‌شود.

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / بیش از یک هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه و بهره‌برداری از دو واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستاهای درویش‌خیل و کردکتی شامگاه دوشنبه همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل، در این مراسم اظهار کرد: بسیج همیشه و همه جا برای دستگیری از نیازمندان و خدمت به مردم آماده است و خدمت‌رسانی به مردم همیشه سرلوحه کار قرار دارد.

عابدین فیروجایی افزود: در طرح کمک مؤمنانه با همکاری بسیج سازندگی تعداد یک هزار بسته معیشتی تهیه شده و با شناسایی جامعه هدف در محلات با حفظ آبروی نیازمندان در بین مستمندان و اقشار ضعیف جامعه توزیع شد.

وی با اشاره به در ایام و مناسبت‌های مختلف کمک‌های مؤمنانه و بسته‌های معسشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود، تصریح کرد: مجموع ارزش ریالی بسته‌های معیشتی کمک مؤمنانه بیش از یک میلیارد برآورد شده است.

داغمه‌چی با اشاره به اینکه براساس منویات و فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی باید به نیازمندان و مستمندان جامعه توجه ویژه داشته باشیم تا در راستای کاهش فقر و فقرزدایی اقدام شود، بیان کرد: برای هر فصل در راستای توزیع بسته معیشتی، تعداد یک هزار بسته کمک مؤمنانه در دستور کار قرار دارد و این کار خیر و پسندیده با شیوع ویروس کرونا برای جمایت از خانواده‌های آسیب دیده انجام شده و همچنان این امر نیک ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به اینکه کمک مؤمنانه برای حمایت از نیازمندان در جامعه قوت گرفته است و شاهد کمک‎های فراوان خیران و مردم نیک‌اندیش هستیم، خاطرنشان کرد: در ماه‎های محرم و صفر نیز بخش زیادی از نذورات مردم به کمک مؤمنانه اختصاص یافت.

داغمه‌چی با اشاره به اینکه علاوه بر توزیع مستمر و متمرکز یک هزار بسته در هر ماه برای حمایت از نیازمندان، تصریح کرد: حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات شهری و روستایی نیز به صورت ماهانه بسته‌های حمایتی در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند.

داغمه‎چی با اشاره به آماده‌سازی ۴۰ خانه محروم تا پایان سال جاری برای استفاده نیازمندان جامعه، بیان کرد: 10 خانه محروم آماده تحویل به متقاضیان است که این خانه‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس با اعتباری بیش از 4 میلیارد تومان احداث شده و به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه برای هر خانه محروم مبلغ حدود 250 میلیون تومان هزینه شده است، ادامه داد: مبلغ 100 میلیون تومان از سوی دستگاه‌های کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۵۰ میلیون تومان نیز از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل و خیران نیک‌اندیش اختصاص داده شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.