با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

آملی‌ها در دیدار با ملی‌پوشان پیشکسوت فوتسال 6 تایی شدند

تیم فوتسال پیشکسوتان ایران با نام یاران مرحوم حسن حسین‌زاده در دیدار دوستانه توانستند تیم فوتسال یاران مرحوم حسین قوی و فوتسالیست‌های آملی را با نتیجه 6 بر یک شکست دهند.

منتشر شده

در

دیدار خیریه و دوستانه فوتسال تیم پیشکسوتان ایران با نام یاران مرحوم حسن حسین‌زاده دبیر فقید کمیته فوتسال و تیم فوتسال یاران مرحوم حسین قوی از حامیان ورزش آمل امشب در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ع) با حضور بزرگان ورزش کشور، ورزش‌دوستان و مسؤولان برگزار شد.

عواید این دیدار دوستانه به بیماران سرطانی انجمن آرین اختصاص می‌یابد که در آن خانواده مرحوم حسین‌زاده و مرحوم حسین قوی از نزدیک نظاره‌گر دیدار بودند.

در ترکیب تیم فوتسال پیشکسوتان ایران که با نام و یاد مرحوم حسن حسین‌زاده به میدان رفتند، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال، محمدرضا حیدریان کاپیتان سابق تیم ملی، مرتضی عظیمایی، میشل پتروس مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی، مهدی گلپور مسؤول استعدادیابی کمیته فوتسال و اسماعیل وطن‌خواه حضور داشتند که محمد ناظم‌الشریعه سرمربی و کاظم سلیمانی سرپرست این تیم بود.

تیم فوتسال یاران مرحوم حسین قوی نیز با سرپرستی ابراهیم اصفهانی و سرمربیگری حسین شمس چهره نام‌آشنای فوتسال ایران به میدان رفت.

هر چند در این دیدار نیت خیرخواهی مطرح بود ولی در پایان ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه 6 بر یک پیروزی را از آن خود کردند.

قبل آغاز مسابقه، کاپ یادبود و هدایایی به خانواده مرحوم حسین‌زاده و مرحوم قوی اهدا شد.

تیم خیریه فوتسال پیشکسوتان ایران سال قبل با پیشنهاد مسؤولان ورزشی آملی تشکیل شد و تاکنون توانست زمینه‌ساز بازی‌های خیرخواهانه و کمک به نیازمندان و بیماران باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.