با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اجرایی شدن ساخت بازار خیابان نور آمل با برآورد اعتبار 27 میلیارد ریال

رئیس کمیسیون فنی شورای شهر اسلامی شهر آمل گفت: احداث بازار خیابان نور برای انتقال بازار میدان فجر و کم کردن بار ترافیکی با برآورد هزینه ۲۷میلیارد ریال در دست اجرا است.

منتشر شده

در

فرشید لیتکوهی اظهار کرد: با تلاش شورانشینان و شهردار آمل تلاش داریم تا در راستای توسعه شهری و داشتن شهری آباد مؤلفه‌های لازم را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای ساماندهی دست‌‎فروشان و ایجاد بازارهای متمرکز در سطح شهر با حمایت و هماهنگی اعضای شورا از سال گذشته تاکنون در نقاط مختلف شهر اقدامات لازم انجام شد، افزود: این اقدامات در بازار کوچه بنفشه برای ساماندهی دست‌فروشان سه‌راهی خط کهنه و اطراف بلوار بنفشه با برآورد هزینه ۱۵میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصدی انجام شد.

رئیس کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد: احداث بازار خیابان نور واقع در بلوار پاسداران برای انتقال بازار میدان فجر و کم کردن بار ترافیکی آن نقطه با برآورد هزینه ۲۷میلیارد ریال در دست اجرا بوده و مطالعات اولیه آن انجام شد همچنین طرح‌های اولیه احداث بازار خیابان امام رضا(ع) روبروی مسجد امام رضا(ع) در کمیسیون بیان شد.

این مسؤول با اشاره به بررسی برنامه و توسعه شهری توسط یکی از اعضای شورای اسلامی شهر، خاطرنشان کرد: فاز دوم شب بازار زیر پل سوم برای ساماندهی دست‌فروشان خیابان امام خمینی(ره) و خیابان هراز در دست انجام است.

لیتکوهی با اعلام عملکرد سه ماه نخست کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل در سال جاری به طرح و بررسی 126 پرونده با موضوعات مختلف فنی و عمرانی در جلسات کمیسیون فنی اشاره کرد و گفت: تعداد 25 پرونده در این بین به تغییر کاربری اراضی، ۱۵پرونده به زیرسازی و آسفالت، هفت پرونده مربوط به ساخت و ساز غیرمجاز و غیراصولی بوده است.

وی ادامه داد: تعداد هشت پرونده در مورد تملک، ۱۴پرونده برای فروش، واگذاری و عودت زمین‌های مازاد بر تعریض، چهار پرونده تهاتر، پنج پرونده در مورد تعریض و تفکیک اراضی و ۴۸پرونده در مباحث افزایش و اصلاح بنا، استرداد وجه، غرامت تعریض، تأسیس باشگاه ورزشی، دیوار حایل انهار، حفر چاه و اصلاح شبکه عرض گذر در جلسه کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر بررسی شد.

لیتکوهی با اشاره به پروژه‌های پیاده‌روسازی بلوار طالقانی حد فاصل پل سوم تا پل دوازده چشمه در دو سمت و پیاده‌روسازی بلوار کارگر حد فاصل دریای ۴۵تا پل ابوالشهیدین کاظمی‌دینان بیان کرد: پیاده‌روسازی ۳۰متری کوچه رحیمی در خیابان امام رضا(ع)، پیاده‌روسازی 20 متری باغ عدل واقع در خیابان طالب آملی و پیاده‌روسازی شهرک ایثار جنب مدرسه تیزهوشان از پروژه‌های سه ماه نخست برای برنامه‌ریزی و پیگیری اجرا است.

رئیس کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به برنامه‌ریزی زیرسازی معابر فرعی سطح شهر همانند زیرسازی ولایت ۳۶، زیرسازی کوچه اردشیر واقع در سیکاپل و زیرسازی کوچه‌های فرعی لاله ۴۶گفت: احداث ورزشگاه بلوار بنفشه، احداث ساختمان گل‌خانه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و پروژه احداث مدرسه ابن‌سینا واقع در بلوار ولایت شمالی از دیگر پروژه‌های در دست اجرای شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل در سه ماه نخست سال جاری است که با برنامه‌ریزی لازم پیگیری اجرای آن انجام شده است./خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.