با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اجرای تحول سلامت در کشور یک انقلاب در حوزه سلامت بود

استاندار مازندران گفت : موفقیت دولت تدبیر و امید در زمینه اجرای تحول سلامت در کشور انقلاب در حوزه سلامت بوده است .

منتشر شده

در

ربیع فلاح جلودار در آئین متمرکز افتتاح یکصد طرح بهداشتی و درمانی مازندران در نوشهر با حضور وزير بهداشت و درمان افزود : اجرای طرح تحول سلامت رضایتمندی و کاهش دغدغه های مردم را به همراه داشته است.
وی با اشاره به فعالیت های دولت تدبیر و امید در زمینه بهداشت و درمان در مازندران گفت : دولت یازدهم با وجود همه مشکلات توانسته یکهزار میلیارد تومان در زمینه تامین زیرساخت های درمانی مازندران و ارائه خدمات بهداشت و درمان هزینه کند.
استاندار مازندران افزود : امروز نیز با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان شاهد افتتاح 100 پروژه در سطح استان مازندران هستیم.
فلاح تاکید کرد : خوشبختانه در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توازن در غرب و شرق استان مازندران برقرار بود و تمام استان از این امکانات دولت بهره مند شدند.
وی با اشاره به لزوم آموزش همگانی در زمینه بهداشتی گفت : در دولت دوازدهم باید تلاش شود تا طرح آموزش همگانی در زمینه سلامت و افزايش سواد سلامت در کشور و استان اجرایی شود.
استاندار مازندران همچنین از نمایندگان استان خواست با توجه به تلاش های دکتر هاشمی در چند سال گذشته قاطعانه از وی به عنوان وزیر جدید بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی به هنگام اخذ رای اعتماد در مجلس حمایت کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم گفت : تا پایان سال جاری تعداد یکهزار و 700 تخت به تخت های بیمارستانهای استان اضافه می شود.
قاسم جان بابایی افزود : در این دوره 395 مرکز درمانی و خانه بهداشت در استان افتتاح شده است.
وی همچنین اجرای طرح غربالگری دیابت ، 400 هزار مورد فلورایدتراپی برای اطفال در استان و تبدیل خانه های بهداشت روستایی و مراکز درمانی از استیجاری به ملکی را از فعالیت های این دانشگاه بیان کرد.
در این آئین با حضور وزیر بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی همزمان 100 پروژه بهداشتی و درمان در استان مازندران افتتاح شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.