با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اجرای فاز سوم ضدعفونی مکان‌های پرخطر آمل برای مقابله با کرونا

شهردار آمل گفت: تاکنون بیش از 20 تن آهک برای گندزدایی و ضد عفونی کردن جوی‌های آب و مکان‌های پرخطر استفاده شده و از امروز 21 اسفند وارد فاز سوم این عملیات می‌شویم.

منتشر شده

در

سید حمید هاشمی با اشاره به بسیج کامل امکانات شهرداری آمل برای خدمات‌رسانی در روزهای کرونایی گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری آمل با قدرت تمام در حال اجرایی شدن است و این ویروس مانع از فعالیت و خدمات‌رسانی شهرداری نمی‌شود.

وی افزود: شهرداری آمل از سوم اسفند ماه به ضدعفونی مکان‌های عمومی مشغول بوده و سعی کرده در حیطه وظایف خود برای مقابله باشیوع کرونا تسلط خود را نشان دهد.

هاشمی یاد آور شد: ضد عفونی کردن و بسته شدن پارک‌ها از اولویت‌هایی بوده است که با حذف مکان‌های شلوغ، شیوع کرونا را کاهش دهد.

این مسؤول با اشاره به اینکه بسته شدن بازارهای تحت نظارت شهرداری آمل کمک قابل توجه‌ای به کنترل کرونا کرده است اظهار کرد: انتظار داریم اصناف و شهروندان رعایت بیشتری داشته و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: تا 20 اسفند ماه بیش از 100 هزار لیتر ماده ضدعفونی در سطح شهر از طرف سازمان‌های وابسته به شهرداری استفاده شده است و انجام این عملیات تا رفع کامل این بیماری ادامه دارد.

هاشمی ضمن تقدیر و تشکر از آتش‌نشانان ، پاک‌بانان و نیروهای فضای سبز، افزود: تاکنون بیش از  20 تن آهک برای گندزدایی و ضد عفونی کردن جوی‌های آب و مکان‌های پرخطر استفاده شده و از امروز 21 اسفند وارد فاز سوم  این عملیات می‌شویم.

شهردار آمل، پاک‌بانان را خط مقدم نظافت شهری در بحران کرونا دانست و تصریح کرد: علی‌رغم اطلاع‌رسانی زیاد شهرداری آمل، شبکه بهداشت، رسانه‌ها و فضای مجازی همچنان ماسک‌های استفاده شده به جای اینکه در داخل سطل زباله انداخته شود در خیابان‌ها رها می‌شوند.

وی به ضدعفونی سرویس حمل و نقل عمومی شهر اعم از تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها اشاره کرد و گفت: رانندگان حمل و نقل عمومی در صورت داشتن کم ترین علائم ناشی از کرونا باید خود را از ارائه خدمات معاف کرده و به درمان و قرنطینه خود بپردازند.

هاشمی خانه را امن ترین مکان برای مقابله با شیوع کرونا عنوان کرد و گفت: غفلت یک شهروند ممکن است ابتلای چندین خانواده به کرونا را رقم بزند بنابراین در خانه ماندن شهروندان بهترین کمک به خدمت‌گزاران خود در عرصه شهری است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.