با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

احداث بازار محله شیخ فضل الله نوری و بلوار شهید منفرد نیاکی


رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری آمل از احداث بازار روز محله ای شیخ فضل الله نوری در خیابان پاسداران جاده نور و بلوار شهید منفرد نیاکی واقع در امیر 13 خبر داد.

منتشر شده

در

حسن مهدوی فر با اعلام این خبر افزود : احداث بازار روز شیخ فضل الله نوری به مساحت سه هزار و 600 متر مربع و بازار روز شهید منفرد نیاکی واقع در امیر 13 به مساحت هشت هزار متر مربع در دستور کار برنامه های اجرایی سال 1399 سازمان قرار دارد.

مهدوی فر با اشاره به اینکه هدف از احداث این بازارها را جابجایی و ساماندهی کسبه بازار قدیم گلشهر پنجم و ساماندهی دستفروشان و وانت بار های سطح شهر و خیابان های اطراف و دسترسی آسان شهروندان در نقاط مختلف شهر به بازارهای محله بیان کرد و افزود: کنترل ترافیک و حذف زواید بصری خیابان چهارراه فجر و کم کردن آلاینده های زیست محیطی و بهداشتی ناشی از بازار روز فعلی از مزایای احداث بازار محله در این دو نقطه از شهر است.

مهدوی فر با بیان ظرفیت بالای شهرستان آمل در تولید گل و گیاه در سطح استان و کشور اظهار داشت : با مشارکت سازمان مشاغل و اتحادیه تولید گل و گیاه شهرستان آمل در سال 99 شاهد راه اندازی بازار تخصصی گل و گیاه به مساحت سه هزار متر مربع در بازار مرکزی شهرداری  واقع در بلوار جانبازان خواهیم بود  .

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری آمل ، در برنامه های اجرایی سال 99 از راه اندازی بازار مشاغل خانگی و صنایع دستی، ساماندهی بازار عراقی، ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی، ساماندهی اغذیه سیار ( فود استریت )، ساماندهی ماکیان و پرندگان محلی، ساماندهی اخذ عوارض اصناف و مشاغل خاص و برگزاری جشنواره و نمایشگاه های موقت در ایام خاص از سال عنوان کرد.

مهدوی فر ساماندهی و جمع آوری سد معبرهای پیاده رو و زوائد شهری را از اقدامات روزانه سازمان مشاغل برشمرد و افزود : رفع نواقص و راه اندازی کشتارگاه سنتی شهرداری آمل و بهره برداری از بازار جدید بنفشه از برنامه های شاخص سال 98 این سازمان بوده که در اولویت برنامه های اجرایی سال جاری نیز قرار دارد.

مهدوی فر با اشاره به بند 9 اساسنامه ، ایجاد سامانه آمار و اطلاعات و پایش مربوط به میادین و بازارهای میوه و تره بار ، “طراحی نرم افزار جامع مدیریت بازار ” را از برنامه های اجرایی سال 99 بیان کرد تا با توسعه بازار و افزایش کانال های توزیع و فروش و ارائه خدمات نوین و باکیفیت در بازارها الگویی مناسب با افزایش فرهنگ خرید و مصرف برای شهروندان ایجاد شود .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.