با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ادامه انسداد کندوان طی امروز و فردا

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت انسداد محور کندوان تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد، گفت: محور کندوان از ساعت ۸ تا ۱۷ امروز و فردا مسدود است.

منتشر شده

در

علیرضا قدمی، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: با اغاز اجرای محدودیت‌های کرونایی یعنی از ابتدای آذر ماه شاهد کاهش تردد و خلوت شدن جاده‌های شمال بودیم؛ به‌طوری‌که طی ماه‌های گذشته به طور میانگین شاهد کاهش ۳۰درصدی تردد در محورها بودیم‌.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه کندوان براساس برنامه از صبح امروز مسدود شد، افزود: این محدودیت از ساعت ۸ تا ۱۷ امروز و فردا در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول با اعلام اینکه محدودیت انسداد محور کندوان تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد، تصریح کرد: هراز و سوادکوه به‌عنوان محورهای جایگزین برای تردد اعلام شدند.

قدمی به تشدید محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال اشاره کرد و یاداور شد: همچنین احتمال ریزش و رانش در محورهای شمال بالا است که تاکید ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.