با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی آمل تجلیل شد

با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار آمل، معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری ویژه و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار، از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی آمل در سرای مهر شهرداری تجلیل شد .

منتشر شده

در

با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار آمل، معاون برنامه ریزی و عمران فرمانداری ویژه و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار، از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی آمل در سرای مهر شهرداری تجلیل شد .

.

.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل، اسداله تورنگ در این آئین با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهیدان والامقام، اظهار داشت : از خبرنگاران عزیز انتظار داریم تا در راه رسیدن به افق توسعه خدمات فرهنگی و اجتماعی، شورا و شهرداری را یاری کنند .

.

.

وی با بیان اینکه تمام کسانی که در حوزه رسانه فعالیت دارند سفیران فرهنگی شهر هستند و باید در راه تکامل فکری و فرهنگی جامعه قدم بردارند گفت : خبرنگاران در تمام دوران با فداکاری و تحمل سختی ها اخبار روز را به اطلاع مردم می رسانند حتی در دوران جنگ تحمیلی همگان شاهد بودند خبرنگاران عزیز برای روحیه دادن به رزمندگان خبرهای خوب و امیدوار کننده ای را می دادند و امروز هم خبرنگاران وظیفه دارند در جبهه سازندگی خبرهای امیدوار کننده ای را به مردم بدهند تا با دلگرمی این عزیزان کشور ما از مشکلات سربلند بیرون بیاید .

رییس شورای اسلامی شهر آمل ضمن قدردانی از اصحاب رسانه به جهت انعکاس درست و به موقع اخبار و عملکرد شورا و شهرداری افزود : ما در کنار توجه به کارهای عمرانی و زیربنایی در شهرداری تلاشمان بر این بوده تا خدمات فرهنگی و اجتماعی خوبی نیز ارائه دهیم و خوشبختانه اساسنامه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری نیز اخیرا به تصویب وزارت کشور رسیده که امیدوارم با آغاز به کار این سازمان بتوان قدم های خوبی در زمینه فرهنگ برداشت .

خسرو ابراهیم زاده نائب رییس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این آئین گفت : در دوره چهارم شورا با حمایت و همراهی مسئولین و شهروندان و همت شهردار، پرسنل خدوم شهرداری و سازمان های وابسته خدمات قابل توجهی در شهر صورت گرفته که امیدوارم در دوره پنجم نیز با وحدت و همدلی اقدامات و خدمات شایسته ای که در خور شان مردم عزیز آمل باشد صورت گیرد .

.

 

.

وی با بیان اینکه مجموعه شورا و شهرداری آمل، خبرنگاران را همیشه یار و صدیق خود می داند و در مسیر اعتلای فضای فرهنگی و اجتماعی از همراهی و همدلی خبرنگاران قدردانی می کند افزود : طبق روال هر ساله ما این مراسم را برگزار کردیم و همواره اعتقاد داریم ارزش کار خبرنگاران خیلی بیشتر از اینهاست و این کمترین کاری است که ما در حق این عزیزان انجام دادیم .

نائب رییس شورای اسلامی شهر آمل اذعان داشت : فضای رسانه ای فضای حساس و خطیری است که بر همین اساس کار خبرنگاران نیز سخت و دشوار بوده و در فضای حساس باید تلاش کنند تا رسالت خود را به خوبی انجام دهند .

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل نیز در این آئین با بیان اینکه در مدت ۷ سالی که به عنوان شهردار در خدمت همشهریان عزیز آملی بودیم همواره سعی کردیم تا جوگیر نشویم و کم فروشی نکنیم اظهار داشت : همیشه به مدیرانم در مجموعه شهرداری تاکید کردم به گونه ای رفتار کنند که مردم بعد از مدیریت ما رفتار خوبی از خود نشان دهند تا از سوی آنان مورد پذیرش قرار گیریم .

.

.

شهردار آمل خاطرنشان کرد : در این چند سال در خدمت ۲۰ عضو شورای اسلامی شهر در دو دوره بودیم، اگر فردی در این شهر مواردی از بنده و مدیران شهرداری سراغ دارد که حق آنان یا بیت المال تضییع شده و یا منافعی به ما رسیده اعلام کنند .

وی ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران در جهت انعکاس اخبار و اقدامات شورا و شهرداری افزود : کارکردن در شهرداری آمل خیلی مشکل است و امیدوارم مدیران بعدی با توان و انگیزه بیشتری کار کنند .

امیرسلیمانی با بیان اینکه تهدیدهای خبری نباید همراه با انتقادهای خبری باشد چرا که موجب ضایع شدن توان و بی انگیزگی می شود ادامه داد : همیشه منتقدان خود را بیشتر از حامیانم دوست دارم چرا که همین منتقدین یک موتور محرکه هستند و وجود منتقدین موجب می شود در رفتارهای خود به شرطی که توان مدیریتی و اقتصادی ضایع نشود در جهت اصلاح رفتار سازمانی سنجیده عمل کنیم .

وی ضمن قدردانی از حمایت های اعضای شورای دوره چهارم و آرزوی توفیق و خوشنامی برای شورای دوره پنجم تصریح کرد : همه ما شهر آمل را دوست داریم و به آن افتخار می کنیم و اگر کاری برای شهرمان کردیم برای نسل های بعدی است .

شهردار آمل با بیان اینکه شهر آمل نسبت به بودجه و دیون مالی خود از نظر اجرای پروژه های شهری در استان، شهری شاخص و پیشرو است افزود : ما در اکثر سال های خدمتی بودجه ای که پیش بینی کردیم محقق شد و حتی افزایش درآمد نیز داشتیم که این نشان از تلاش همکارانمان دارد ولی متاسفانه در سال اخیر به دلیل رکود ساخت و ساز، کاهش درآمد داشتیم و باید مدیریت صحیح مالی داشته باشیم و از موازی کاری در اجرای پروژه ها بکاهیم .

امیرسلیمانی با بیان اینکه تک تک اعضای شورای اسلامی شهر افراد شریف و پاکدستی بودند و پروژه هایی را با همت شورا و فرمانداران به سرانجام رساندیم افزود : امیدواریم در هر سنگری که هستیم بتوانیم روسفید باشیم و برای شهر بزرگ آمل قدم های موثری برداریم .

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایا از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی آمل تجلیل شد .

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.