با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

از کشف میلیاردی دستگاه تولید ارز دیجیتال تا کشف 4 تن چوب قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۴۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

منتشر شده

در

محمد محمدپور طی گفت‌‌‌وگویی از کشف ۴۲ دستگاه تولید ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی دریافت گزارشی مبنی استفاده غیرقانونی از دستگاه تولید ارز دیجیتال (ماینر) در ساری بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در پی انجام اقدامات اطلاعاتی یک واحد ساختمانی که در آن به صورت غیرمجاز از دستگاه ماینر ویژه تولید ارز دیجیتال استفاده می‌شد، را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران افزود: ماموران در بازرسی از ساختمان که در واقع متعلق به شرکتی خصوصی بوده ۴۲ دستگاه ماینر را کشف و ۲ متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

محمدپور ضمن بیان ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال بر اساس نظر کارشناسان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی متهمان را پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

*کشف ۴ تن چوب جنگلی قاچاق در آمل 

ذات‌الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل نیز از کشف ۴ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق چوب و فرآورده‌های طبیعی، ماموران پاسگاه انتظامی لاریجان و عوامل جنگلبانی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک قاچاقچی چوب در این شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران در اقدامی عملیاتی متهم را در حین حمل چوب با یک خودروی وانت نیسان در یکی از محورهای روستایی این شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف چهار تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از خودروی این فرد خبر داد و گفت: ضمن تحویل محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رضوانی در پایان گفت: طبیعت جزئی از حیات و زندگی انسان است و قطع چوب‌های جنگلی علاوه بر آسیب و خسارت به طبیعت، منجر به از بین رفتن حق حیات در نسل آینده خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.