با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

استعفای شبانه روسای بیمارستان‌های آمل پس از برکناری رئیس شبکه بهداشت

روسای بیمارستان های آمل در پی برکناری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان استعفا دادند.

منتشر شده

در

برکناری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش تند شهروندان آملی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و رؤسای بیمارستان‌های این شهرستان نیز در اعتراض به این برکناری استعفا دادند.

سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز در حکمی " دکتر فرامرز اکبری" رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل را برکنار و همزمان " دکتر احمدعلی رمضانی" را به سمت سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان آمل منصوب کرد.

در پی جابه‌جایی در ریاست مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل، " فاطمه مرشد اسکی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، " دکتر شهرام کاشانی" رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور، دکتر ناصر قدرنژاد" رئیس بیمارستان امام رضا (ع)، دکتر علیرضا کرد" رئیس بیمارستان امام علی (ع) و دکتر اسماعیل محمدی" رئیس بیمارستان امام خمینی شهرستان آمل در نامه‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از سمت خود استعفا دادند.

این اقدام، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، واکنش‌های تندی از سوی شهروندان آملی و بسیاری از فعالان شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را به همراه داشت.

فعالان شبکه‌های اجتماعی و مجازی در شهرستان آمل در پیام‌هایی که در حساب شخصی خود به اشتراک گذاشتند، بیان کردند، اقدام شتاب زده رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در وضعیتی که تمامی کادر درمان درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند، برکناری دکتر فرامرز اکبری از سمت ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل واقعاً شوک آور و غیراخلاقی بوده است.

تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی پنجشنبه شب با کنایه به رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نوشتند، تیم قهرمان و همیشه در صحنه شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل با ریاست دکتر اکبری در صورتی که باید حمایت و تشویق شود، متأسفانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اقدام شتابزده در ترکیب تیم قهرمان تغییرات ایجاد کرد.

آنان بیان کردند مربی موفق به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زند، شما چطور با دانش خودتان دست به این کار زدید.

هنوز مسئولان اجرایی شهرستان آمل نسبت به این جابه‌جایی پر سر و صدا و پرحاشیه در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان واکنشی نشان ندادند.

شهرستان بیش از ۴۰۶ هزار نفری آمل به همراه ۲ شهرستان ساری و بهشهر در مازندران دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند.

در تازه‌ترین آمارهای اعلام شده، شمار بیماران کرونایی بستری در چهار بیمارستان دولتی این شهرستان که بیماران کووید ۱۹ پذیرش و مورد درمان قرار می‌گیرند، بیش از ۱۷۰ نفر اعلام شده است.

شهرستان آمل از روز شنبه اول آذرماه جاری به عنوان شهرستان قرمز کرونایی با محدودیت‌های شدید کرونایی مواجه شده و بیشتر کسبه این شهرستان تعطیل و ترددهای شبانه نیز در شهر ممنوع اعلام شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.