با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

استعفای محمدپورعمران درگیر اما و اگرها

محمد محمدپورعمران با وجود درخواست استعفا همچنان در مسؤولیت ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به امور جاریه سازمان مشغول است.

منتشر شده

در

خبر استعفای محمد محمدپورعمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از ۱۳ خردادماه منتشر شده بود اما وی در پاسخ به رسانه‌ها در ارتباط با علت استعفا صحبتی نکرد و تنها اعلام کرده بود که در گذشته موضوع استعفا را مطرح کرده و منتظر تأیید یا عدم تأیید است.

با وجود اینکه در برخی از رسانه‌ها انتصاب رئیس جایگزین وی مشخص شده اما هنوز تکلیف استعفای محمدپورعمران و دلیل آن مشخص نشده است.

آنچه که در حال حاضر در سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران مشخص است، محمدپورعمران در سازمان حضور داشته و امضای وی پای نامه‌ها وجود دارد.

علیرضا قلی‌زاده مسؤول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفت‌وگو با فارس، با اعلام اینکه امورات جاری سازمان توسط محمدپورعمران انجام می‌شود، گفت: رئیس سازمان امروز در ملاقات عمومی پذیرای مراجعه‌کنندگان بوده است.

به گزارش فارس، محمد محمدپورعمران از سال ۹۲ به‌عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران مشغول به کار است.

دلیل استعفا و عدم پذیرش استعفا محمدپورعمران موضوعی است که افکار عمومی به‌دنبال روشن شدن آن است اما در استان کمتر از آن صحبت می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.