با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

استقرار 250 دستگاه ماشین آلات برای راهداری زمستانه در راههای مازندران

رئیس اداره ماشین آلات راهداری مازندران گفت: ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات برای راهداری زمستانه در محورهای کوهستانی استان مستقر هستند.

منتشر شده

در

قاسم آقابرارپور اظهار داشت: با هدف اجرای بهبود روشها و ارتقاء کیفیت نگهداری ماشین آلات راهداری، تعمیرات ۵۵ دستگاه ماشین آلات برای اجرای عملیات راهداری زمستانی انجام پذیرفت.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد برنامه مدون نگهداری ماشین آلات تصریح کرد: برای استفاده بهینه و افزایش طول عمر ماشین آلات و تجهیزات راهداری، اجرای یک برنامه دقیق امری ضروری است که در این راستا طرح مراقبت از آنها یکی از مواردی است که برای ماشین‌الات سنگین، نیمه سنگین وسبک این اداره کل به طور جدی انجام می‌گیرد.

آقابرارپور با اشاره به ضرورت بازسازی ماشین‌آلات راهداری و حفظ توان آنها به عنوان یک سرمایه ملی بر آمادگی تجهیزات راهداری در فصول سال تاکید کرد و افزود: فن نگهداری صحیح و تعمیرات به موقع آنها در آمادگی ماشین آلات راهداری در همه فصول سال بویژه در راهداری زمستانی نقش موثری خواهد داشت که در این زمینه اقدامات اساسی براساس ظرفیت موجود در دست اجراست.

رئیس اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: در همین راستا نیز عملیات تعمیر و بازسازی ۴۰ دستگاه از ماشین آلات راهداری سنگین این اداره در دست اجرا بوده که انشالله به زودی به چرخه راهداری برمی گردد.

وی گفت: برای اجرای عملیات راهداری زمستانی ۲۵۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری را در سطح جاده های کوهستانی مستقر شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.