با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

اعطای تسهیلات بانکی برای تسهیل امور تولیدگران مازندرانی

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر تحقق شعار سال رهبری از سوی ادارات، گفت: نحوه صدور مجوزها، و موافقت نامه و شیوه دریافت تسهیلات بانکی باید برای تولیدگران آسان و شفاف باشد.

منتشر شده

در

حسین نیازآذری با توجه به کم اطلاعی متقاضیان دریافت خدمات اداری و تسهیلات بانکی خواستار آموزش و اطلاع رسانی فراگیر نحوه پرداخت تسهیلات بانکی و خدمات اداری برای تحقق رونق تولید شد. 

وی با تاکیدبر اطلاع‌رسانی شفاف و به هنگام تصمیمات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها، افزود:  بسیاری از مراجعان آگاهی لازم از بخشنامه‌ها و مقررات قانونی جهت برخورداری از تسهیلات بانکی و خدمات اداری را ندارند و در پیج و خم ادارات و بانک‌ها گرفتار می‌شوند. 

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نحوه صدور مجوزها و موافقت نامه و شیوه دریافت تسهیلات بانکی باید برای تولیدگران آسان و شفاف باشد، تصریح کرد: متاسفانه زمان صدور استعلام و گردش کار پرداخت تسهیلات بسیار طولانی است و تولیدکنندگان از اطاله رسیدگی به درخواست‌ها ناراضی هستند.‌

عضو مجمع نمایندگان مازندران در خانه ملت با تصریح آموزش و معرفی سامانه‌های الکترونیکی خدمات دولتی و بانکی تاکید کرد: بسیاری از متقاضیان با نحوه فعالیت سامانه‌ها آشنا نیستند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال را از دست می‌دهند.

نماینده بابل با انتقاد از عدم اجرای طرح پنجره واحد در چرخه خدمات اداری، یادآور شد‌: تعارض برخی قوانین و مقررات، عدم همکاری بین سازمانی، تداخل تصمیم‌گیری، عدم تفویض اختیار به ادارات شهرستانی و امضای طلایی برخی کارکنان موجب طولانی شدن  وسر درگمی ارباب رجوع و فساد اداری شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از دولت خواست زمان بندی و فرآیند خدمات اداری و بانکی را استاندارد و هوشمند کند و با نظارت حرفه ای هرگونه کوتاهی را هشدار دهد و به‌صورت آنلاین خطاها را رصد و مدیریت کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.