با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

افتتاح 63 پروژه دهه فجر در شهرستان نور

فرماندار شهرستان نور گفت: 63 پروژه با اعتبار بیش از 40 میلیارد تومان دهه فجر امسال در شهرستان نور افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

منتشر شده

در

مناسبت‌ها، هفته‌ها و ایام خاص در کشورمان فرصتی است تا پروژه‌های مختلف افتتاح و یا کلنگ‌زنی شوند، از جمله آن هفته دولت، هفته دفاع مقدس، دهه فجر و … است.

در این بین با توجه به ایام الله دهه فجر که مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی است برای نشان دادن خدمات نظام و انقلاب، فرصتی مناسب برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌هایی است که بیشتر جنبه خدماتی و رفاهی برای مردم دارد تا ضمن برخورداری مردم از خدمات نظام جمهوری اسلامی، ارزش خدمات نمایان‌تر و مقایسه‌ای با میزان بهره‌برداری مردم از خدمات در قبل از انقلاب اسلامی باشد.

بنابراین دولت در این ایام مبارک در کنار سایر برنامه‌های بزرگداشت و گرامیداشت پیروزی انقلاب، پروژه‌های مختلف را افتتاح تا مردم از آن بهره‌مند شوند.

در شهرستان نور نیز علاوه بر بیش از 30 برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و… 63 پروژه عمرانی افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار شهرستان نور در این باره در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های عمران و توسعه شهری، اجرای طرح‌های هادی، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی، برق رسانی، مخابراتی، احداث واحدهای تولیدی، مسکن مدد جویی، کشاورزی و منابع طبیعی است.

وی افزود: از این تعداد 27 پروژه در بخش مرکزی، 20 پروژه در بخش چمستان و 16 پروژه در بخش بلده افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند.

علی شادمان ادامه داد: افتتاح پروژه‌ها در شهرستان نور معطل ایام خاص و این دهه نبوده بلکه تلاش شد با سرعت بخشیدن به پروژه‌ها در اسرع وقت تکمیل و افتتاح تا مردم از آن بهره‌مند شوند که از جمله آن می‌توان به افتتاح استادیوم شهید ناطق نوری در هفته‌های گذشته که با اعتبار 45 میلیارد تومانی افتتاح شد، اشاره کرد.

وی افزود: با چشم اندازی به این 41 سال، متوجه می‌شویم که ملت ایران با توجه به همه مشکلات و تحریم‌ها و سختی‌های معیشتی و … هرگز قدمی عقب نرفتند و در پاسداشت انقلاب همواره  بیشتر از گذشته تلاش کردند و همین امر دشمنان را ناامیدتر کرده و می‌کند.

این مسوول خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب و نظام موانع مختلف بر سر راه انقلاب تدارک دیدند، حوادث ناگواری را موجب شدند، آخرین آن هم شهادت سردار سلیمانی بود، اما ملت ما مقاوم‌تر و متحدتر شد.

فرماندار شهرستان نور با تشریح اوضاع جهان، تصریح کرد: اکنون در شرایط خاص بین‌المللی قرار داریم، در آمریکا با توجه به انتخابات ریاست جمهوری شاهد اقداماتی از سوی ترامپ هستیم از جمله تشدید تحریم‌ها، شهادت سردار سلیمانی، رونمایی از طرح معامله قرن و … تا بتواند دوباره پست ریاست جمهوری آمریکا را تصاحب کند.

شادمان در پایان گفت: به اذعان دوست و دشمن تنها ملت ایران است که توانست از همه این مشکلات عبور کند.

 دیدار مسؤولان ادارات و نهادها و رابط بانوان دستگاه‌های اجرایی شهرستان با فرماندار و امام جمعه، عطر افشانی و نثار گل مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب، برپایی ایستگاه انقلاب، رژه تاکسی‌ها، افتتاح نمایشگاه نقاشی و طراحی با محوریت« دهه مبارک فجر، سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت» و نشست خبری با اصحاب رسانه، برنامه‌های نخستین روز از دهه فجر شهرستان نور بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.