با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

افزایش نرخ نان در آمل لغو شد

کارگروه آرد ونان آمل درجلسه فوق العاده درمحل فرمانداری، با افزایش تعیین شده قیمت نان توسط اتحادیه صنف نانوایان این شهرستان از روز ۱۵ فروردین مخالفت کرد.

منتشر شده

در

اتحادیه صنف نانوایان شهرستان آمل در جلسه روز ۱۰ فروردین ماه خود با استناد به نامه هشتم اسفندماه سال ۹۸ کمیسیون نظارت شهرستان آمل افزایش قیمت نان با دریافت سهمیه آرد یارانه را مصوب کرد.

این اتحادیه زمان اجرای مصوبه قیمت جدید انواع نان‌های بربری، لواش، سنگگ وتافتون را از ۱۵ فروردین اعلام کرده وبه نانوایی‌های این شهرستان نیز ابلاغ کرده بود اما به دنبال انتشار نامه افزایش قیمت نان از سوی اتحادیه صنف نانوایان شهرستان آمل درشبکه های اجتماعی موج زیادی از گلایه‌های مردمی را به همراه داشت.

گلایه مردم از این اتحادیه، وضعیت فوق العاده مردم در مواجهه با ویروس کرونا وخانه نشینی مردم بوده وخواستار توقف این وضعیت حداقل تا عادی شدن شرایط شدند.

فرماندار شهرستان آمل درجلسه فوق العاده ای که عصر سه شنبه با حضور معاون برنامه ریزی فرماندار رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتاف اصناف و مدیران اتحادیه صنف نانوایان شهرستان درمحل این فرمانداری تشکیل شد، با هرگونه افزایش قیمت نان در شرایط کنونی مخالفت کرد.

سید جعفر رسولی فرماندار شهرستان آمل، همچنین دراین جلسه تاکید کرد، با نانوایانی که خودسرانه نسبت به افزایش قیمت نان اقدام کنند، برخورد جدی خواهد شد.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با ارسال نامه‌ای به استاندار خواستار بازنگری در نرخ نان و جلوگیری از افزایش قیمت آن در شرایط کنونی شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.