با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بازگشایی ۷کیلومتر چهاربانده‌‌شده محور هراز با حضور وزیر راه

۷ کیلومتر از چهاربانده‌کردن محور هراز با فرارسیدن ایام نوروزی با حضور وزیر راه و شهرسازی عصر امروز افتتاح و بازگشایی شد.

منتشر شده

در

عصر امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، هفت کیلومتر از چهاربانده کردن محور هراز به‌منظور رفاه حال مسافران با فرارسیدن تعطیلات نوروزی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

این محور با هزینه بالغ بر 530 میلیارد ریال بازگشایی شد که شامل چهار کیلومتر محدوده پارک جنگلی تا تقاطع چلاو، 500 متر محدوده حادثه‌خیز بلبل‌خوان و یک کیلومتر تونل و 1.5 کیلومتر محدوده دوراهی نوندل است.

تاکنون از 101 کیلومتر عملیات اجرایی پروژه چهاربانده کردن محور هراز 66 کیلومتر اجرایی و بهره‌برداری شده و 35 کیلومتر دیگر در دست اقدام است.

به‌دلیل بارش شدید باران و سیلاب ظهر امروز سفر وزیر راه و شهرسازی به مازندران لغو شده بود ولی با پیگیری نماینده آمل این سفر مجدداً از سر گرفته شد.

در آستانه نوروز ٩٨ یک منطقه از پروژه چهار خطه کردن محور هراز، عصر دوشنبه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی زیر بار ترافیک رفت.

٧ کیلومتر دیگر از پروژه چهار خطه محور هراز از منطقه پارک جنگلی آمل تا تونل و بالادست با اعتباری بالغ بر ۵٣۰ میلیارد ریال با تأمین اعتبار از محل اعتبارات ملی، توسط محمد اسلامی وزیر راه شهرسازی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در کیلومتر ۵٧ محدوده ناندل به طول ٢.۵ کیلومتر شامل یک دستگاه تونل و جاده می‌باشد و ۴.۵ کیلومتر محدوده پارک جنگلی تا تقاطع چلاو است.

مجموع مسافت جاده هراز ۱٨۱ کیلومتر است که ۱۰۵ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی مازندران قرار دارد و تاکنون با احتساب ٧ کیلومتر جدید حدود ۶۶ کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی مازندران چهار خطه شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.