با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

بازید دادستان و شهردار آمل از طرح ساماندهی بستر رودخانه هراز ‏


دادستان آمل به همراه شهردار آمل از بستر رودخانه هراز در راستای اجرای طرح توسعه گردشگری رودخانه هراز بازید کرد.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری آمل ، در این بازدید که معاون شهردار ، مدیران شهرداری و کارشناسان حوزه آب منطقه ای مازندران حضور داشتند وضعیت طغیان رودخانه هراز حد فاصل پل های درون شهری مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان آمل در این بازدید ضمن تاکید بر رعایت قانون حفظ حد و حریم رودخانه اظهار کرد: باید هر چه سریعتر ساخت و ساز های غیر مجاز مورد برخورد قانونی قرار گیرد.

محمد کریمی با اشاره به اینکه طرح توسعه گردشگری رودخانه هراز باید مباحث بحران و حوادث غیر مترقبه را لحاظ کند افزود: با توجه به پیگیری های شهرداری آمل و امور آب منطقه استان در این طرح باید جلسات کارشناسی به برای تعیین حریم و بستر رودخانه هراز در مواقع بحران به ویژه برای فاز دو این طرح برگزار شود.

سید حمید هاشمی شهردار آمل نیز در این بازدید ضمن تشریح فاز یک طرح توسعه گردشگری رودخانه هراز گفت: همکاری دادستانی برای جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در حریم رودخانه هراز مورد دلگرمی ما برای اجرای این طرح است.

وی بابیان اینکه طبق طرح مشاور همه موضوعات از قبیل طغیان رودخانه مورد بررسی قرار گرفته است افزود: اختلاف نظرهایی به لحاظ علمی برای تعیین بستر رودخانه هراز در فاز دو وجود دارد که قطعا به جمع بندی خواهیم رسید.

بنا بر این گزارش دادستان آمل به همراه شهردار از نحوه رفع مشکل طغیان رودخانه هراز نیز که صبح امروز رخ داده بود بازید کرده بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.