با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

با تجمعات شب یلدا در آمل برخورد می‌شود

فرماندار آمل با هشدار این که تجمعات شب یلدا وضعیت کرونایی شهرستان را وخیم خواهد کرد ، گفت : محدودیت‌های کرونایی در شب یلدا تشدید و با هرگونه تجمعی برخورد خواهد شد.

منتشر شده

در

علیرضاشریعت بابیان اینکه طی هفته گذشته روند شیوع کرونا در آمل ثابت بوده ، افزود : متاسفانه در چند روز گذشته تعداد بیماران مبتلا به کووید- ١٩ با شیب ملایمی در حال افزایش بوده است.

وی  با بیان اینکه روستاهای شهرستان نیز درگیر کرونا هستند ، ادامه داد : در حال حاضر روستاها و شهر آمل به یک اندازه درگیر کرونا هستند و بنا بر آخرین اطلاعات بیمارستان ها تعداد مبتلایان در شهر و روستا برابر است و این نشان می دهد که روستاها نیز درگیر این بیماری شدند و باید بیشتر رعایت کرد.
فرماندار آمل به تجمع  و دورهمی ها در روستاهای شهرستان اشاره کرد و گفت : اگر مردم همکاری نکنند و دورهمی شب یلدا را به صورت تجمعی و خانوادگی برگزار کنند وضعیت کرونایی آمل خطرناک و حاد خواهد شد .
وی افزود : خواهش ما این است مردم برای سلامتی خودشان امسال شب یلدای متفاوتی داشته باشند شهرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شود.
شریعت همچنین به افزایش محدودیت ها در شب یلدا و روز قبل آن اشار کرد و گفت : بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا منع تردد از ساعت ۱۸ تا ۴ صبح در روز ۲۹ و ۳۰ آذر ماه اجرا خواهد شد و گروه های بازرسی در سطح شهرستان به ۲۵ گروه افزایش داده شده است، ضمن اینکه به جز مشاغل سطح یک ، فعالیت سایر گروه ها ممنوع است و در صورت مشاهده فعالییت ، علاوه بر پلمب پرونده واحد متخلف به مراجع قضایی نیز ارجاع داده خواهد شد.

فرماندار آمل وضعیتکروناییاین شهرستان را با سایر مناطق مازندران متفاوت توصیف کرد و گفت : همچنین در شب یلدا با هرگونه تجمعات و دورهمی برخورد خواهد شد و درصدد افزایش ساعت محدودیت و ایجاد محدودیت های جدید برای شب یلدا در این شهرستان هستیم.

متهم ردیف اول شیوع ویروس کرونا در مازندران همواره برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه بود که حتی در دوران موج کرونا نیز بیش از ۵۰ درصد بیماران کرونایی در همین تجمعات خانوادگی مبتلا شدند و در حال حاضر نیز دورهمی شب یلدا به دغدغه اصلی مسئولین و کادر درمان تبدیل شده است.

   در حال حاضر از ۲۲ شهرستان مازندران پنج شهر آمل، بهشهر،نکا، گلوگاه و رامسر در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند. بر اساس آخرین آمار ۹۷۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری می باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.