با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

با در این مراسم که تغییر هنجارها نشانه جنگ نرم دشمنان/ به جوانان امروز الگوی مناسب معرفی نشده است

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه تغییر هنجارها نشانه تلاش بی‌امان و جنگ نرم دشمنان است، گفت: مواردی که سال‌های قبل به هیچ وجه پسندیده نبود امروز به هنجار تبدیل شد زیرا دشمن هدفمند برای کمرنگ کردن اهداف و ارزش‎های دینی به میدان آمد.

منتشر شده

در

سردار سیاووش مسلمی در بیست و هفتمین یادواره شهدای روستای نیاک بخش لاریجان و گرامیداشت یاد و خاطره جانباز شهید ناصر یزدانی‌نیاکی، اظهار کرد: روحیه بسیج و بسیجی همیشه نجات‌بخش بوده است چه در ایام هشت سال دفاع مقدس و چه این روزها در مسیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا که بسیج و بسیجی پای کار آمدند و در مسیر خدمت‌رسانی تلاش شبانه‌روزی داشتند.

وی با اعلام اینکه در جنگ تحمیلی ابرقدرت‌های دنیا تمام امکانات و ابزار را علیه ایران به خط کردند و در مسیر مبارزه تمام و کمال با اسلام و ایران اسلامی برآمدند، افزود: عشق به اهل بیت، ایمان و دفاع از دین اسلام و ناموس در میان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس موج می‌زد و هم‌اکنون می‌توان با مراجعه به وصیت‌نامه‌های ارزشمند شهیدان به این مهم پی برد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) با اقتدار و ایمان راسخ اعلام کردند که حصر آبادان باید شکسته شود، تصریح کرد: هر کجا عشق باشد همه چیز درست می‌شود، رزمندگان اسلام با عشق وارد میدان شدند و صحنه‌های زیبایی را عاشقانه رقم زدند.

این مسؤول با گرامیداشت ایام هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: دشمن استکباری تمام تلاش خود را به کار بسته تا عشق و دلدادگی به اهل بیت و دین اسلام را از بین ببرد و بسیاری از ناهنجاری‌ها را به هنجار تبدیل کند پس در این مسیر شوم تمام توان خود را به کار می‌گیرد و دست به هر کاری می‌زند.

مسلمی با بیان اینکه دشمنان برای از بین بردن یک نظام به سه عامل مهم حمله‌ور می‌شوند، یادآور شد: نظام خانواده و جایگاه ارزشمند مادر، نظام آموزشی و جایگاه معلم و نظام الگوهای اصیل و اسلامی کشور توسط دشمن نشانه گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه جوانان امروز الگوی شاخص ندارند و اگر شهدا الگوی آنها بود شرایط فرق می‌کرد، گفت: لازم است تا مسؤولان کشورمان هم راه و رسم شهدا را سرلوحه کار قرار دهند البته باید رشادت و دلیری شهدا برای برخی مسؤولان بازگو شود تا آنها بدانند در چه آب و خاکی مسؤولیت دارند و راه خدمتگزاری به مردم را بیاموزند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه مسؤولان امروزه مسؤولیت خود را مدیون خون شهدا، ایثارگری رزمندگان و رشادت مردم هستند، ادامه داد: همانطور که هشت سال دفاع مقدس را بسیجیان پیش بردند امروزه در زمان شیوع ویروس کرونا و واکسیناسیون بسیجیان پای کار آمدند و رشادت از خود نشان دادند.

این مسؤول با اعلام اینکه باید بدانیم این روزها دشمن برای مبارزه با اسلام و جمهوری اسلامی ایران با ادوات جنگی و جنگ سخت وارد میدان نمی‌شود، گفت: جنگ نرم دشمن با ساده‌ترین ابزار شکل می‌گیرد یکی از این ابزارها همین گوشی همراه است که در آن سعی دارد با ایجاد شبهه افکار را نسبت به انقلاب عوض کند، باورها، هنجارها و ارزش‌ها را جابجا کند.

مسلمی با تأکید بر اینکه دشمن این روزها بسیاری از غیرهنجارها را به هنجار عوض کرده است، یادآور شد: گرداندن سگ، بدحجابی، بی‌حجابی و بی‌احترامی به والدین نمونه‌ای از آنها است.

وی تغییر هنجارها نشانه تلاش بی‌امان و فعالیت در مسیر جنگ نرم دشمنان است، گفت: مواردی که سال‌های قبل به هیچ وجه پسندیده نبود امروز به هنجار تبدیل شده است زیرا دشمن هدفمند برای از بین بردن اهداف و ارزش‎های دینی به میدان آمده است./خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.