با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

برتری قاطع لبنیات هراز برابر شهرداری قزوین

تیم والیبال شهرداری قزوین در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور مغلوب لبنیات هراز شد.

منتشر شده

در

تیم‌های والیبال لبنیات هراز و شهرداری قزوین در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ساعت ۱۷ روز گذشته در سالن فدراسیون به مصاف هم رفتند که در پایان لبنیات هراز توانست ۳ بر صفر به پیروزی برسد.

ست نخست با برتری مطلق لبنیات هراز آغاز شد و شاگردان بهروز عطایی توانستند ۲۵ بر ۱۱ به پیروزی برسند؛ ست دوم هم این هرازی ها بودند که با برتری کار را دنبال کردند و موفق شدند ۲۵ بر ۲۰ این ست را از آن‌خود کنند.

ست سوم اما شهرداری قزوین کار را بهتر آغاز کردند ولی این برتری ادامه دار نبود و باز هم هرازی ها بودند که بازی را به نفع خود تغییر دادند و در نهایت این دیدار سه بر صفر به سود لبنیات هراز به پایان رسید.

به این ترتیب هشتمین برد هراز و هشتمین شکست شهرداری قزوین ثبت شد.

عطایی: بازی یک طرفه را بردیم/ هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد

بهروز عطایی پس از پیروزی ۳ بر صفر هراز آمل مقابل شهرداری قزوین در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در مورد این مسابقه اظهار داشت: شاگردانم خیلی راحت و با اقتدار بازی کردند. به خوبی خوبی فضای بازی را کنترل کردیم و در یک بازی یک طرفه به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: تیم حریف هم تمام تلاش خود را به کار گرفت، اما شاگردانم این اجازه را به حریف ندادند؛ امسال شاهد برگزاری بازی های سخت و باکیفیتی هستیم؛ هیچ تیمی در حاشیه امنیت قرار ندارد و هر تیمی شانس غلبه بر حریفانش را دارد.

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل خاطرنشان کرد: هنوز نیم فصل مسابقات هم تمام نشده و صدرنشین رقابت ها دو شکست در کارنامه خود دارد. این نشان از سطح بالای مسابقات و نزدیکی تیم ها است. امیدوارم این رقابت نزدیک تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.