با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

برنج مازندران برندسازی می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: برنج استان به عنوان محصول اقتصادی استان برای عرضه در بازار خارجی برندسازی می شود.

منتشر شده

در

محمد محمدپور با بیان اینکه مجوز بسته بندی برنج از سوی دانشگاه علوم پزشکی و جهاد کشاورزی صادر شده است گفت: ما نمی خواهیم هزاران فعال برنج، هزاران برند را مطرح کنند بلکه باید چند برنج مطرح و معتبر برای حضور در بازار جهانی شکل گیرد.

وی افزود: باید زیرساخت مناسب به عنوان مرکز تجارت بین المللی و پایانه صادراتی برنج در استان شکل گیرد و این پروژه آماده افتتاح رسمی است که ۴۰۰ فعال برنج را در کنار هم قرار داده است.

وی عنوان کرد: ما به جای این که برای افزایش درآمد مازندران نسبت به واردات برنج ارزان قیمت و عادی حساسیت نشان دهیم، باید نسبت به صادرات برنج استان اقدام کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: برنج مازندران در بازار جهانی به صورت برند مطرح شود و در نمایشگاه ولگاگراد برنج استان با استقبال مواجه شده است.

محمدپور یادآور شد: برنج استان در نمایشگاه قطر نیز با استقبال مواجه شده است و برای برندسازی برنج فریدونکنار نیز برنامه ریزی شده است.

وی گفت: خطر تخلیط، برنج پرآوازه مازندران را تهدید می کند و نظارت های لازم برای جلوگیری از تخلیط برنج بومی و خارجی اقدام شود تا بازار تجارت برنج در استان رونق یابد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.