با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تایید صلاحیت 47 داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم‌شهر

در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی از 62 کاندیدا، 47نفر به هیأت نظارت معرفی و تعیین صلاحیت شدند.

منتشر شده

در

نتایج تأیید و رد صلاحیت نامزدهای مجلس یازدهم اعلام و حدود 45 درصد از کاندیداهای مازندران رد شدند.

در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی از 62 کاندیدا، 47نفر به هیأت نظارت معرفی و تعیین صلاحیت شدند.

به نوعی می‌توان گفت برخلاف دوره قبل، همه چهره‌های معروف در این حوزه انتخابیه تأیید شدند که از آن جمله می‌توان به کمال علیپور، عبدالله رضیان، ولی‌الله رعیت، اصغر گرزین، مرتضی هاشم‌پور، کیوان مرادیان، سید هادی حسینی و حیدر بوداغی اشاره کرد.

فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه از 63 داوطلب نام‌نویسی شده برای کاندیداتوری مجلس یازدهم، 47 نفر تأیید صلاحیت شدند، اظهار کرد: صلاحیت 14 نفر پس از بررسی هیت اجرایی انتخابات مورد تأیید قرار نگرفت.

یحیی یوسف‌پور ادامه داد: افرادی که معترض هستند چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود را اعلام و به هیأت نظارت استان مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: دو کاندیدا با حضور در فرمانداری انصراف خود را به صورت مکتوب اعلام کردند.

به گزارش فارس، افرادی که رد صلاحیت شدند دوم تا بیست و یکم دی ماه سال‌جاری فرصت دارند تا اعتراض کنند و 22 بهمن ماه اسامی نامزدها به طور قطع به مراکز حوزه‌های انتخابیه ابلاغ و در روز بعد جمع‌بندی، تهیه و تنطیم و انتشار آگهی انتخابات انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.