با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تحقیقات پرونده شورا و شهرداری ساری ‌به‌زودی تکمیل می‌شود

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پرونده وقتی در جریان است و به موقع هم کارهایش انجام می‌شود هر چند یک پرونده سنگین باشد نیاز به زمان بیشتری است و این پرونده راکد نیست و در حال تکمیل تحقیقات است.

منتشر شده

در

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در حاشیه جلسه شورای عالی قضایی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده شهرداری و شورای شهر ساری، اظهار کرد: هنوز این پرونده در دادسرا قرار داده و تا جائیکه اطلاع دارم منتهی به صدور قرار نهایی و یا کیفر خواست نشده است.

وی  در پاسخ به این سوال که یکی از برنامه‌های قوه قضائیه رسیدگی سریع به پرونده‌ها است آیا رسیدگی به این پرونده طولانی نشده است، گفت: نه ـ برخی از پرونده‌ها به جهت ماهیت و  پیچیدگی‌های که دارد، احقاق حق متوقف بر بررسی کامل و همه جانبه و انجام کارشناسی‌های مختلف است و این خود به خود مقداری زمان‌بر است.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: پرونده وقتی در جریان است و به موقع هم کارهایش انجام می‌شود یک پروندده هر چه سنگین باشد نیاز به زمان بیشتری است اما این پرونده راکد نیست و در حال تکمیل تحقیقات است.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی رای نهایی صادر می‌شود، افزود: بنای ما تسریع در رسیدگی  و تکمیل تحقیقات است و در این پرونده تاکیدات لازم صورت گرفته و امیدواریم که به‌زودی تحقیقات کامل شود و منجر به صدور قرار نهایی شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.