با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تساوی خانگی شهروند برابر گیتی پسند / نبرد داراها و ندارها برنده نداشت + عکس

در هفته پنجم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های ایران تیم شهروند ساری برابر گیتی پسند اصفهان در خانه تن به تساوی داد.

منتشر شده

در

هفته پنجم رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های ایران از گروه الف با دیدار دو تیم شهروندساری و گیتی‌پسند اصفهان روز گذشته در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری برگزار شد که در خاتمه دو تیم به نتیجه تساوی چهار چهار رضایت دادند.

برای گیتی‌پسند در این دیدار فرهاد توکلی سه گل و سعید احمد عباسی گلزنی کردند و گل‌های شهروند ساری را بلال اسماعیلی  دو گل، طا‌ها مرتضوی و رضا قنبری به ثمر رساندند.

رقابت‌های فوتسال لیگ برتر در فصل جاری در دو گروه الف و ب با حضور ۱۴ تیم در حال برگزاری است که در پایان بازی‌های رفت و برگشت سه تیم از هر گروه به طور مستقیم به مرحله پلی‌آف و قهرمانی در لیگ می‌روند و دو تیم در گروه الف و ب این رقابت‌ها نیز برای بقاء در لیگ برتر با هم بازی می‌کنند.

محسن خبیری سرمربی شهروند ساری پس از تساوی برابر گیتی پسند اصفهان در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار کرد: با تیمی با میانگین سنی پایین توانستیم تیمی که هر سال داعیه قهرمانی دارد را متوقف کنیم.

خبیری افزود: موقعیت‌های گل خلق شده ما خیلی بیشتر از گیتی‌پسند بود.

وی ادامه داد: گیتی‌پسند نزدیک به چهار ماه، اردوی پیش فصل داشته ولی ما کمتر از ۱۵ جلسه تمرینی را تا به الان پشت سر گذاشتیم و به جای بازی تدارکاتی وارد بازی رسمی شدیم.

 

سرمربی شهروند ساری با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی هستم، گفت: ما در نیم فصل اول این نوسان را پشت سر خواهیم گذاشت و در بازی‌های بعدی به ثبات می‌رسیم.

وی با اشاره به اینکه، جای هواداران مان در سالن خالی بود، افزود: دست همه آنها را می‌بوسم. می‌دانیم که فکر و قلب شان اینجا بود و ماهم با قلبمان برای آنها بازی کردیم.

 

خبیری در پایان گفت: تیم ما با اینکه جوان است ولی شخصیت بسیار بالایی دارد، کاپیتان و بزرگان خوبی در تیمم حضور دارند.

به گزارش فارس؛ تیم گیتی پسند اصفهان با این مساوی با کسب ۸ امتیاز رده دوم به صدر جدول رسید و تیم شهروند ساری نیز با کسب سه امتیاز به طور موقت از قعر جدول به رده پنجم صعود کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.