با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تعریض خیابان امام رضا (ع) مطالبه بزرگ مردم آمل است

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت؛ نگاه بخشی و منطقه ای نداریم . خیابان امام رضا (ع ) 41 سال در انتظار تعریض قرار دارد و مطالبه بزرگ مردم شهرستان است.

منتشر شده

در

رضا حاجی پور در حاشیه بازدید سرزده از شهرداری آمل افزود؛ زحمات زیادی در گذشته به منظور توسعه و پیشرفت شهر کشیده شد، اما تعریض خیابان امام رضا (ع) با کندی پیش رفت.

حاجی پور در جلسه ای با حضور شهردار و معاونین شهردار آمل ادامه داد؛ با رای زنی هایی در سطح مدیران  ملی بودجه ی خوبی برای تعریض این خیابان در نظر گرفته شده است از شهرداری انتظار داریم با تمام توان این پروژه را به اتمام برساند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه شهردار جوان در کنار نیروهای باانگیزه در شهرداری فعالیت می کنند، اظهار داشت؛ معضل زباله تهدید مهمی برای شهرستان است و این تهدید بایستی به فرصت مناسب تبدیل شود.

نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در موضوع رفع معضل زباله در کنار شهرداری هستیم ادامه داد؛ سلامت مردم و محیط زیست را نمی توان نادیده گرفت.

حاجی پور تاکید کرد؛ بحران زباله آمل از بحران کرونا مهمتر است. برطرف کردن معضل زباله آمل عزم ملی می خواهد.خبرنگاران صدای این بحران را به گوش مسئولین کشور برسانند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز مطلع شدم شورای اسلامی شهر و شهرداری طرح های خوبی برای توسعه گردشگری بستر رودخانه هراز دارد و این جای تشکر از شورای اسلامی شهر ،شهردار و مجموعه تحت امرشان دارد، افزود؛ رودخانه هراز برای آمل یک سرمایه است. یک جاذبه گردشگری منحصر به فرد که می تواند آمل را متحول و به شهری توسعه یافته تبدیل کند.

وی تاکید کرد؛ بایستی برای سرمایه گذار فرش قرمز پهن کنیم و مشوق های خوبی در نظر بگیریم تا در شهر مان با توجه به ظرفیت های بکر سرمایه گذاری های کلان با در آمد های پایدار صورت بگیرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.