با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تعطیلی 2 شرکت حمل و نقل در مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون دو شرکت حمل و نقل به دلیل تخلفات صنفی ریال برای مدت یک ماه تعطیل شد.

منتشر شده

در

عباسعلی نجفی اظهار داشت: امسال دو جلسه کمیسیون ماده ۱۲ برگزار و منجر به صدور ۱۰ رأی برای شرکت‌های حمل و نقلی شد که ۸ شرکت برائت و ۲ شرکت به مدت یک ماه تعطیلی محکوم شدند و همچنین در این مدت یک جلسه کمیسیون ماده ۱۱ برگزار و پرونده ۱۰ راننده بررسی و احکام لازم صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه جلسات کمیسیون ماده ۱۲ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل ونقل جاده‌ای برون شهری و کمیسیون ماده ۱۱ برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده‌ای برگزار می‌شود، افزود: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از: صدور بارنامه بدون اطلاع راننده، سوءاستفاده از کارت هوشمند، عدم پرداخت کرایه حمل، عدم درج کد رهگیری بارنامه، جابجایی بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل بارهای عادی و ترافیکی در جاده‌های استان و عدم ارائه خدمات مطلوب در حین سفر بوده است.

لازم به توضیح است: عمده تخلفات گزارش شده در کمیسیون ماده ۱۲ از طریق شکایات سامانه شهراه و ۱۴۱ مبنی بر اخذ کرایه و کمیسیون اضافی در بخش بار وعدم رعایت سوار کردن مسافر و صدور بلیط در بخش مسافر بوده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.