با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تعیین تکلیف 4500 معدن غیرفعال با دستور رئیس جمهور/ ایجاد 888 هزار شغل با بازگشت معادن منجمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشوربا تأکید بر تعیین تکلیف تعداد 4 هزار و 500 معدن غیرفعال کشور با دستور صریح رئیس‌جمهور بود، گفت: با تعیین تکلیف معادن تعداد 888 هزار اشتغال ایجاد می‌شود که 111 هزار شغل در این بین به صورت اشتغال مستقیم هستند.

منتشر شده

در

بابک دین‌پرست در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان، اظهار کرد: استان مازندران یکی از استان‌های مهم در زمینه تولید، اشتغال، صنعت و تجارت است که برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی چند شهرستان سفری به این استان داریم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به همراه شورای تسهیلات رفع موانع تولید، افزود: بر آن هستیم تا در حد توان مشکلات واحدهایی که دچار موانع هستند بررسی شده و برای ان تصمیم‌گیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور با اعلام اینکه یکی از تکالیف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مربوط به بخش صادرات و واردات است، تصریح کرد: قانون‌گذار طبق ماده 61 تعیین کرده است بررسی موانع و مشکلات مربوط به بخش صادرات و واردات را قانون‌گذار بر اساس ماده 61 تعیین کرده است البته مکاتبات مشخص با دستگاه‌های ذیربط برای رفع موانع انجام شده تا موانع صادراتی موجود بررسی و برطرف شود.

این مسؤول با اشاره به بازگشت یک هزار و 500 واحد صنعتی راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به چرخه تولید، یادآور شد: این تعداد از مجموع 10 هزار واحد تولیدی راکد است تا تعیین تکلیف شده و به چرخه تولید باز گردند البته در جلسه اخیر سعی شد تا تعداد این واحدها از یک هزار و 500 واحد صنعتی به دو هزار واحد افزایش یابد.

دین‌پرست با تأکید بر تعیین تکلیف تعداد 4 هزار و 500 معدن غیرفعال کشور با دستور صریح رئیس‌جمهور بود، بیان کرد: باید معادن غیرفعال و معادن منجمد فعال شده و به چرخه تولید بازگردد همچنین با تعیین تکلیف معادن تعداد 888 هزار اشتغال ایجاد می‌شود که 111 هزار شغل در این بین به صورت اشتغال مستقیم هستند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.