با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تقدیر فرمانده سپاه از اقدامات شهردار آمل

سرهنگ جابر عسکری فرمانده سپاه آمل با حضور در دفتر سید حمید هاشمی شهردار آمل از اقدامات شهرداری در زمینه های فرهنگی و عمرانی با اهدای تندیس تقدیر و تشکر کرد.

منتشر شده

در

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری آمل، در این دیدار صمیمی سرهنگ عسکری از زحمات بی شائبه، موثر و حُسن همکاری شهرداری با سپاه شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت؛ خوشبختانه شهردار با جوان گرایی در کنار خدمت رسانی و عمل گرایی به جای حرف، تلاش می کند تا عقب ماندگی های مختلف در حوزه شهری را در دوران کوتاه فعالیت خود جبران کند و این مشهود است .

وی همچنین اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر را حاصل تلاش مجموعه پرسنل پرتلاش و خدوم شهرداری دانست و ادامه داد: فضای فعلی در شهرداری، فضایی صمیمی و دوستانه است، حس مسئولیت و خدمت به مردم جزء اولویت کاری شهرداری است و مجموعه پرسنل شهرداری خارج از ضوابط اداری و ساعت کاری به صورت شبانه روزی و بی وقفه در حال خدمت رسانی به شهروندان عزیز هستند.

وی در خاتمه ابراز داشت، پس از انتخابات و حضور حداکثری مردم،امیدواریم جریان کار، تلاش، عمران و سازندگی در همه کشور، بویژه در مازندران و آمل ادامه دار بوده و عمران و توسعه جهش و سرعت بیشتری بگیرد.


 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.