با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تندباد و طوفان به بخش مسکن و برق در آمل خسارت زد/ قطع برق ۴۰ روستا

فرماندار آمل گفت: تندباد شدید با سرعت ۹۴ کیلومتر برساعت به سقف بیش از ده ها واحد مسکونی، انباری و تاسیسات برق این شهرستان خسارت وارد کرد.

منتشر شده

در

سیدجعفر رسولی  اظهار داشت: در جریان سرعت وزش باد طی ساعات اواخر شنبه شب و بامداد یکشنبه که ایستگاه‌های هواشناسی آمل سرعت آن را بیش از ۹۴ کیلومتر در ساعت برآورد کردند، به سقف دهها واحد مسکونی و ۶۰ انباری و برخی واحدهای تجاری بین ۲۵ درصد تا ۵۰ درصد خسارت وارد شد.

وی اضافه کرد: آمارهای دقیق خسارت‌های وارد شده به بخش‌ها و مناطق شهرستان توسط بخشداران ۵ گانه آمل در حال برآورد است که اعلام می‌شود.

قعطی برق حدود ۴۰ روستای آمل

در همین حال رؤسای اداره برق شهری شرق و غرب آمل از خسارت‌های شدید به تأسیسات برق و خاموشی منازل و واحدهای تجاری حدود ۴۰ روستای این شهرستان خبر دادند.

به گفته باقری رئیس توزیع برق شرق آمل، شکسته شدن درختان در مسیر خطوط فشار برق و پرتاب شدن سقف برخی خانه و تابلوهای تبلیغاتی، باعث پاره شدن سیم‌های فشار ضعیف و قوی انتقال برق در این منطقه شد.

به گفته وی حدود ۱۲ اکیپ توزیع برق شرق آمل از شب گذشته تاکنون درتلاش برای برق دارکردن روستاهایی که دچار خاموشی شدند، هستند.

درعین حال رضافیاض رئیس اداره توزیع برق غرب آمل از فعالیت بیش از ۱۰ گروه از عوامل امدادی این اداره برای رفع خرابی‌های برق ناشی از تندباد شدید شنبه شب و بامداد یکشنبه در این منطقه خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد: تیم‌های امدادی و مأموران برق رسانی در منطقه حضور دارند و برق روستاهای قطع شده و برخی مناطق شهری تا ظهر و نهایتاً عصر یکشنبه برقرار می شود.

شهرستان آمل با حدود ۴۱۵ هزار نفر جمعیت با ۵ بخش مرکزی، امامزاده عبداله، لاریجان، دابو ودشت سر؛ در ۷۰ کیلومتری ساری واقع شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.