با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

توزیع ۳۰۰ تن مرغ روزانه در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه گرمای هوا تولید مرغ را پایین آورد، گفت: تولیدکنندگان مرغ را با وزن کمتری عرضه کردند که این موضوع توازن عرضه و تقاضا را برهم زد.

منتشر شده

در

دردسرهای بازار مرغ گویی تمامی ندارد، از قیمت پروازی مرغ تا جوجه‌کُشی، همه این موضوعات مشکلات بسیاری را برای تولیدکنندگان به همراه داشت.

نکته جالب اینکه حتی در زمان‌هایی که قیمت مرغ به پرواز درآمد باز هم سود چندانی عائد تولیدکنندگان نمی‌شد و این تولیدکنندگان بودند حتی با دستان خالی از تولید دل نکندند.

طی ماه‌های اخیر هم با وجود اینکه قیمت مرغ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد اما باز هم شاهد نگرانی‌ها و دردسرهای تولیدکنندگان هستیم که این دغدغه را به همراه داشته قرار نیست بازار مرغ به آرامش برسد.

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه گرمای هوا تولید مرغ را پایین آورد، اظهار کرد: تولیدکنندگان با توجه به شرایط گرما و برای جلوگیری از بروز خسارت بیشتر مرغ را با وزن کمتری عرضه کردند که این موضوع توازن  عرضه و تقاضا را برهم زد.

وی با اعلام اینکه نظارت‌های ویژه بر بازار مرغ در دستور کار قرار گرفت، افزود: قیمت مرغ کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد ولی می‌بینیم تا قیمت ۲۸ هزار تومان توزیع شد که در این صورت تخلف محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه وضعیت مرغ نسبتا مطلوب است، گفت: با توجه به اینکه توزیع ۳۰۰ تن مرغ روزانه در دستور کار قرار گرفت مقرر شد این میزان افزایش یابد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.