با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

توقف استقلال توسط نساجی در دیداری خانوادگی ! + حواشی

مصاف استقلال و نساجی مازندران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

منتشر شده

در

هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم استقلال و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که در نهایت نتیجه این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا نساجی استقلال را در خانه و در یک دیدار به اصطلاح خانوادگی متوقف کند.

گل دیدنی محمد میری برای نساجی از فاصله ۴۰ متری بلافاصله سوژه فضای مجازی شد تا این گل تا همیشه بیادماندنی باقی بماند.

و اما حواشی و خلاصه این دیدار :

کارت زرد: مسعود ریگی (دقیقه ۱۱) برای استقلال و حسین ماهینی (دقیقه ۴۵) برای نساجی مازندران.

کارت قرمز: –

گل ها: شیخ دیاباته (دقیقه ۴۰) برای استقلال و محمد میری  (دقیقه ۴۱) برای نساجی مازندران

نیمه اول

این بازی که قضاوتش را رضا کرمانشاهی بر عهده داشت، در اوایل کار در میانه میدان در جریان بود و بازیکنان دو تیم یکدیگر را محک زدند.

اولین موقعیت بازی را علی شجاعی از تیم نساجی به ثبت رساند و این بازیکن در دقیقه ۷ با نفوذ از سمت چپ، شوتی را روانه دروازه استقلال کرد که راه به جایی نبرد.

در دقیقه ۱۰ میلیچ با نفوذ خود به محوطه جریمه نساجی به دروازه شاگردان محمود فکری هجوم برد که شوت او را علیرضا حقیقی موفق شد دفع کند.

در ادامه دو تیم در سعی کردند تا موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند اما تلاش و نفوذهای نصفه و نیمه دو تیم راه به جایی نبرد.

جدی‌ترین موقعیت این بازی در دقیقه ۲۱ رخ داد، توپ ربایی علی کریمی از بازیکن نساجی، مهدی قایدی را صاحب یک موقعیت تک به تک با دروازه بان کرد و این بازیکن بوشهری نتوانست از این فرصت استفاده کند و علیرضا حقیقی موفق شد این توپ را دفع کند.

دقیقه ۳۰ مهدی قایدی با نفوذ خود از سمت راست محوطه جریمه، توپ را به دست فرشید اسماعیلی رساند و شوت این بازیکن کم جان بود و حقیقی را توپ را به راحتی مهار کرد.

پس از توقف سه دقیقه ای بازی در دقیقه ۳۰، بازی در میانه میدان در جریان بود که در دقیقه ۳۸ مهدی قایدی با نفوذ خود به محوطه جریمه استقلال، توسط بازیکن نساجی نقش زمین شد و داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد و  این ضربه پنالتی را دیاباته در دقیقه ۴۰ به گل اول استقلال تبدیل کرد.

یک دقیقه بعد، محمد میری با یک شوت دیدنی از میانه میدان، دروازه استقلال را باز کرد تا شادی آبی پوشان ادامه دار نباشد و بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود.

در پایان تلاش دو تیم برای زدن گل دوم بی ثمر بود تا نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

نیمه دوم

نیمه دوم این بازی با حملات استقلال آغاز شد. دقیقه ۴۷ فرصت خوبی برای گشودن دروازه نساجی داشت اما علیرضا حقیقی این توپ را راهی کرنر کرد و در ادامه ضربه کرنر استقلال با ضربه سر دیاباته به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲، محمد میری با یک پاس دقیق محمد مهدی نظری را صاحب یک  موقعیت گلزنی کرد و ضربه چیپ این بازیکن به شکلی خطرناک از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

تیم نساجی ماندران در دقیقه ۶۱ فرصت خوبی در محوطه جریمه استقلال پیدا کرد اما فرشید باقری با حضور به موقع در محوطه جریمه، توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه ضربه کرنر شاگردان محمود فکری موجب شد تیم نساجی به گل دوم برسد اما داور بازی این گل را آفساید اعلام کرد.

در دقیقه ۶۷ ارسال فرشید اسماعیلی روی یک ضربه آزاد به محوطه جریمه نساجی، استقلال را می توانست به گل دوم برساند اما بازیکنان استقلال از این فرصت استفاده نکردند و توپ توسط علیرضا حقیقی دفع شد.

بعد از گل آفساید نساجی، بازی به شکلی آرام جلو رفت و پس از توقف سه دقیقه ای این بازی در دقیقه ۷۵، دو تیم با پاس کاری های متعدد سعی در ایجاد موقعیت روی دروازه یکدیگر داشتند اما فرصت های نصفه و نیمه دو تیم راه به جایی نبرد.

در دقیقه ۸۵، تیم نساجی و رضا دهقانی از پشت محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شدند که شوت این بازیکن با اختلافی زیاد از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

استقلال در دقیقه ۸۶ روی ارسال وریا غفوری از سمت راست محوطه جریمه نساجی صاحب یک موقعیت خوب شد که شیخ دیاباته و ارسلان مطهری نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و توپ از کنار دروازه نساجی به اوت رفت.

در دقیقه ۹۰، زکی پور با نفوذ خود به محوطه جریمه تیم مقابل، توسط بازیکن نساجی سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و این مساله باعث اعتراض کادر فنی شد و در ادامه داور به یکی از اعضای کادر فنی، کارت زرد داد.

در پایان، تلاش دو تیم برای زدن گل برتری نتیجه ای نداشت و این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم یک امتیاز از این بازی کسب کنند.

با این نتیجه، تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیامد و استقلال با ۴۲ امتیاز در جایگاه پنجم جدول باقی ماند و نساجی با ۲۹ امتیاز در رده نهم ماندنی شد. با این نتیجه استقلال دیگر روی کاغذ هم هیچ امیدی به قهرمانی ندارد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، فرشید باقری، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، مسعود ریگی (دقیقه ۷۵- ارسلان مطهری)، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، هرویه میلیچ (دقیقه ۶۶- امیرحسین خدامرادی)، شیخ دیاباته و مهدی قایدی.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی اصغر عاشوری، محمدمهدی نظری (دقیقه ۵۹- رحمان جعفری)، علی شجاعی (دقیقه ۶۶- رضا دهقانی)، حامد شیری، سیدمحمد میری، حسین ماهینی، حسین زامهران (دقیقه ۸۹- روح الله باقری)، محمدعرفان معصومی.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.