با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تیم ملی فوتبال بانوان ایران از راهیابی به دور بعد بازماند

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با شکست مقابل چین تایپه از راهیابی به مرحله سوم انتخابی المپیک بازماند.

منتشر شده

در

در ادامه رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امروز مقابل چین تایپه قرارگرفت. تیم ملی فوتبال بانوان ایران که پیش از این یک برد و یک شکست مقابل تیم‌های فلسطین و فیلیپین کسب کرده بود امروز در آخرین بازی خود مقابل چین تایپه قرار گرفت تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله سوم مشخص شود.

ایران با این ترکیب مقابل حریف قرار گرفت:

زهرا خواجوی، ملیکا متولی،فاطمه سهرابی،فاطمه امینه برازجانی،بهناز طاهرخانی،شقایق روزبهانی،زهرا سربالی،مونا حمودی،سمانه چهکندی،زهرا قنبری(کاپیتان) و هاجر دباغی

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ۱۵ دقیقه اول دو گل دریافت کرد. در ادامه مسابقه نیز با اعلام ضربه پنالتی چین‌تایپه گل سوم را وارد دروازه ایران کرد تا نیمه اول با نتیجه ۳ بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم در دقیقه ۴۶ چین‌تایپه چهارمین گل را وارد دروازه ایران کرد. زهرا قنبری نیز در دقیقه ۶۲ تک گل ایران را به ثمر رساند.

این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود چین تایپه به پایان رسید و این تیم به مرحله سوم انتخابی المپیک صعود کرد.

براین اساس بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ایران با نتیجه 4 بر یک مقابل چین تایپه شکست خوردند و از راهیابی به دور سوم انتخابی المپیک 2020 توکیو بازماندند.

در دیگر مسابقات امروز، تیم‌های میانمار و ویتنام به دور سوم صعود کردند. در مرحله سوم تیم‌های چین، کره جنوبی، کره شمالی، تایلند و استرالیا حضور دارند که با اضافه شدن این 3 تیم، کشورها به 2 گروه 4 تیمی تقسیم خواهند شد. غیر از ژاپن، 2 تیم دیگر جواز حضور در المپیک 2020 را کسب خواهند کرد.

نتایج سایر مسابقات برگزار شده به شرح زیر است:

اندونزی یک – نپال 2

میانمار 3 – هند 3

هنگ‌کنگ یک – ازبکستان 5

ویتنام 2 – اردن صفر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.