با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

حاجی پور در دیدار با آتش نشانی؛ امکانات فعلی آتش نشانی آمل تا 4 طبقه پاسخگوست

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: آتش نشانی آمل فاقد تجهیزات بروز است و امکانات فعلی آتش نشانی در حد ساختمان 4 طبقه پاسخگوست.

منتشر شده

در

دراین بازدید که به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشان و ایمنی انجام شد؛ سید حمید هاشمی شهردارآمل و خسرو ابراهیم  زاده رئیس شورای اسلامی شهر نیز حضور داشته و گزارشی از نیازمندی های  آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل ارائه کردند.
شهردار آمل در این بازدید با اشاره به اینکه کمبود تجهیزات وماشین آلات مورد نیاز در سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل مشهود است، تصریح کرد: در یک دهه گذشته تجهیزات آتش نشانی بروز نشد. متاسفانه بخشی از این کمبودها مربوط تحریم ها و وارداتی بودن این تجهیزات است .
سید حمید هاشمی ادامه داد؛ با توجه به رشد روز افزون بلندمرتبه سازی در سطح شهر سازمان آتش نشانی نیاز به تجهیزات مثل بالابر در سوانح احتمالی دارد که امیداریم با بهتر شدن شرایط اقتصادی و رفع موانع نسبت به افزایش تجهیزات اقدام شود.
رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، در این بازدید تاکید کرد؛ بروز شدن تجهیزات آتش نشانی، حس امنیت و آرامش روانی برای شهروندان بدنبال می آورد.
حاجی پور مجهز نبودن آتش نشانی به تجهیرات امداد و خاموش کردن حریق درساختمانهای بلند مرتبه  را یک چالش جدی برشمرد و افزود:مجمع نمایندگان مازندران بدنبال گرفتن امکانات و اعتبارات به صورت استانی هستند و موضوع امکانات آتش نشانی نیز به صورت استانی و از طریق مجمع نمایندگان با قدرت پیگیری خواهد شد تا در مواقع رخ داد حوادث شهرستانها بتوانند به همدیگر کمک رسانی کنند.
گفتنی است؛ در این بازدید نماینده مردم آمل با اهدای شاخه گل به آتش نشانان روز آتش نشانی و ایمنی را به آنان تبریک گفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.