با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

حادثه برای پاراگلایدر در آسمان سوادکوه/ مفقود شدن خلبان

معاون امداد و نجات هلال احمر مازندران با تائید خبر سقوط یک دستگاه پاراگلایدر در جنگل‌های سوادکوه، گفت: خلبان پاراگلایدر مفقود شده است.

منتشر شده

در

محمود قاسمی معاون امداد و نجات هلال‌احمر مازندران با تائید خبر سقوط یک دستگاه پاراگلایدر در جنگل‌های سوادکوه، اظهار کرد: خلبان پاراگلایدر اهل تهران در آسمان سوادکوه به پرواز در آمده بود در جنگل‌های این شهرستان مفقود شده است.

وی افزود: پس از اطلاع از این حادثه در لحظات اولیه حادثه دو گروه امداد و نجات کوهستان شهرستان سوادکوه  با تجهیزات کامل به منطقه اعزام شدند.

معاون  امداد و نجات هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه گمشدگان تا ساعت دو بامداد امروز از طریق بی‌سیم با مرکز ارتباط داشتند، اما از آن موقع تاکنون هیچ ارتباطی برقرار نشده است، اضافه کرد: براساس اطلاعات به‌دست آمده خلبان این پاراگلایدر احتمالا از ناحیه پا مصدوم شده است، اما حال عمومی‌شان تا زمانی که با وی ارتباط داشت خوب بود.

قاسمی تصریح کرد: منطقه‌ای که این حادثه اتفاق افتاده است مرز بین سوادکوه و بابل نزدیک به منطقه شیخ موسی است به همین دلیل  سه تیم دیگر از شهرستان قائم‌شهر، بابل و سوادکوه شمالی به همراه تیم آنست به آن منطقه نیز اعزام شده اند.

وی یادآور شد: دو گروه از اعضای بسیج نیز برای یافتن نشانی افراد گمشده در حال جست‌وجو هستند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر مازندران در پایان گفت: با توجه به موقعیت منطقه برای جست‌وجو از تهران درخواست بالگرد کردیم که به منطقه اعزام شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.