با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

درآمد ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری آمل در شرایط سخت کرونایی و اقتصادی

شهردار آمل گفت: در سالی که با مشکلات اقتصادی و شرایط سخت کرونایی به پایان رسید شهرداری آمل درآمد ۳۰۰ میلیارد تومانی را رقم زد.

منتشر شده

در

سیدحمید هاشمی شب گذشته در سلسله نشست سیاسی "تا انتخابات" با موضوع وظایف شورای اسلامی شهر در پایگاه شهید قاضی طباطبایی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) فجر ۳۲، اظهار کرد: کشورمان ایران طی روزهای آینده با بزرگترین رویداد سیاسی خود روبرو است که این رویداد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا است که در کنار خود انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری را دارد.

وی گفت: همه ما وظیفه داریم در انتخابات پیش‌رو پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و به افراد اصلح، انقلابی و توانمند رأی دهیم.

شهردار آمل با اشاره به اینکه در انتخابات سلایق مختلف، افکار با نگاه‌ها و تفاسیر گوناگون و خصوصیت‌های سیاسی گوناگون با یک هدف به میدان می‌آیند و آن هم اعتلا، شکوفایی و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی است،افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد مستقیم در امر خدمت‌رسانی در شهرهای مختلف توانمندی خود را نشان داد و در این شهرستان نیز همکاران‌مان با تمام توان پای کار هستند تا رضایت خداوند و رضایت مردم حاصل شود.

این مسؤول با اعلام اینکه معتقدیم تا فرهنگ جامعه شکوفا نباشد مشکلات اجتماعی گریبان مردم خواهد بود، خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و برگ زرین آن، انتخابات است البته کشورمان ساخته نخواهد شد جز با دستان توانمند و مشارکت حداکثری مردم که همیشه لایق بهترین‌ها هستند.

هاشمی در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی با اشاره به نقش فوق‌العاده رسانه‌ها در ایجاد شور و نشاط سیاسی و تشویق مردم به حضور در مهمترین رویداد سیاسی، یادآور شد: باید براساس منویات رهبر انقلاب اسلامی به میدان بیاییم و خودمان در تعیین سرنوشت کشور به صورت مستقیم اثرگذار باشیم.

وی با اعلام اینکه رسانه‌ها در کشورمان شکوفا بوده و خردمندانه و اندیشمندانه در راستای توسعه و مانع‌زدایی‌ها گام برمی‌دارند، افزود: تعدادی از رسانه‌ها نیز علیه کشورمان بوده و در نقطه مقابل قرار دارند البته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به روشنی مشاهده کردیم که بسیاری از رسانه‌های استکباری علیه نظام جمهوری اسلامی تلاش شبانه‌روزی مستمر و بدون وقفه دارند.

شهردار آمل با اشاره به اینکه جایی که توپخانه دشمن آن را می‌کوبد نقطه قوت ما است، یاداور شد: بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی، دیگر نمی‌توان گفت انقلاب نهال تازه شکفته است بلکه بسیاری از فراز و نشیب‌های بسیار سخت را به خوبی پشت سر گذاشته و تجربیات بسیار مهم در کارنامه دارد، انقلاب‌مان امروزه به جایی رسیده که دیگر به فراتر از مرزها صادر می‌شود و به قدرت بزرگ و قابل توجه تبدیل شده است.

این مسؤول با اشاره به وجود برخی چالش‌ها در زمینه فرهنگی، گفت: باید عملکرد مثبت و سازنده نهادهای دولتی و شهرداری‌ها برای دلگرمی مردم به شهروندان و مردم نمایش داده شود همچنین شهرداری‌ها می‌توانند در نهاد خدمت به موضوع فرهنگ کمک کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه ما امروزه فرهنگ را هم‌سنگ عمران می‌دانیم، یادآور شد: ولی کارها برای رضایت خداوند و ارائه خدمات مخلصانه و خالصانه به مردم باشد مسؤولانی همانند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید باکری و شهید رجایی به کشور معرفی می‌شوند تا در دل‌های ملت نفوذ کنند.

وی بیان کرد: بی‌تفاوتی در انتخاب فرد اصلح در انتخابات شورای اسلامی شهر باعث می‌شود تا کاندیداها برای رأی گرفتن، آرا را از مناطق جنوب شهر بگیرند و خدمات در طول انجام خدمت به مردم بالای شهر و قشر مرفه اختصاص یابد تا مرفه بیشتر از گذشته مرفه‌تر شده و قشر آسیب‌پذیر و فقیر هم روز به روز فقیرتر شود.

شهردار آمل با اشاره به شرایط ویژه کرونایی که سختی فراوان را در شهرها برای ارائه خدمت به مردم ایجاد کرده است، متذکر شد: بسیاری از مشکلات دولت امروز توسط شهرداری‌ها به دوش کشیده می‌شود به ویژه در ایام کرونا شهرداری در زمینه بهداشت خدمات فراوان ارائه داده است.

این مسؤول با اشاره به ورود برخی فشارها و اهرم قدرت در مسیر حرکت که منجر به برخی ناملایمات می‌شود، خاطرنشان کرد: در سال گذشته بودجه شهرداری آمل با عدد و رقم قابل قبول بسته شد تا بتوانیم دست به آغاز پروژه‌های بزرگی بزنیم و با بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی در شرایط بسیار سخت کرونایی و وضعیت نامطلوب اقتصادی اقدامات مناسب انجام دهیم.

هاشمی با اشاره به اینکه آمل شهری بزرگ با شهروندان بسیار فهیم است که به سینمایی خوب، پارک‌های مجهز و زمین‌های ورزشی مطلوب نیاز دارد، ادامه داد: هر چند هم‌اکنون امکانات خوبی در مناطق مختلف شهر وجود دارد و معتقدم باید این امکانات برای استفاده بهتر و مناسب‌تر شهروندان بیشتر از گذشته شود.

وی با اعلام وجود فضای مناسب ۱۰۸ هکتاری در بستر رودخانه هراز از میدان علویان تا پل کمربندی، گفت: پروژه‌های عمرانی فراوانی در شهر آمل در حال انجام است که در شرایط سخت اقتصادی و محدودیت‌های مختلف توانسته پیشرفت خوبی داشته باشد و روز به روز به فعالیت عمرانی خود ادامه دهد.

به گزارش فارس، بخش پرسش و پاسخ عمومی در ادامه این مراسم از شهردار آمل برگزار شد و به سؤوالات مختلف شهروندان پاسخ داده شد./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.