با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

در انتخابات گذشته نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری انتخاب خوبی نداشتیم

پدر شهید دانشمند هسته‌ای کشور با بیان اینکه در انتخابات وظیفه شرعی بر گردن داریم و نمی‌توانیم دست به عصا راه برویم، گفت: باید حواس خود را در انتخابات پیش رو جمع کنیم.

منتشر شده

در

رحیم احمدی‌روشن در نشست صمیمانه با اعضای کانون بسیج رسانه این شهرستان اظهار کرد: هم‌اکنون کشور در برهه حساسی قرار دارد هرچند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برهه‌های حساس کشور در سال‌های مختلف فراوان بوده است.

وی با بیان اینکه باید از این برهه حساس نیز به‌خوبی عبور کنیم، افزود: معتقدم می‌توانیم همانند دیگر شرایط سخت با درایت و تدبیر آگاهانه و بابصیرت رهبر انقلاب به‌درستی عبور کنیم.

پدر شهید دانشمند هسته‌ای مصطفی احمدی‌روشن، با اعلام اینکه وظیفه داریم خود را برای انتخابات درست و آگاهانه در مجلس آماده کنیم، تصریح کرد: باید نمایندگان لایق، متدین و خداترس از سوی مردم وارد مجلس آینده شوند هرچند این امر مورد انتظار توسط مردم است تا مسؤولان و وکلای آنها از کار و تلاش شبانه‌روزی خسته نشوند.

وی با اشاره به اینکه خداوند عقد اخوت با هیچ قوم و ملتی نبسته است، ادامه داد: خداوند می‌فرمایند ما سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهیم جز اینکه به دست خود آنها رقم بخورد پس سرنوشت سیاسی کشور به دست خود مردم است.

احمدی‌روشن با اشاره به بیانات امام نخست شیعیان مبنی بر اینکه مردم باید خوبان را از بین خود انتخاب کنند تا دست به اقدامات خوب زده شود، بیان کرد: اگر افراد نالایق و بد را وارد مجلس یا دولت کنیم انتخابی است که توسط خودمان شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید حواس خود را در انتخابات پیش رو جمع کنیم، افزود: در این برهه از زمان دو وظیفه بزرگ در انتخاب و انتخابات داریم زیرا باید در ابتدا درست انتخاب کرده و همچنین حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

پدر شهید دانشمند هسته‌ای مصطفی احمدی روشن با اشاره به اینکه با رأی ندادن و توصیه به عدم حضور پای صندوق‌های رأی کار درست نمی‌شود، بیان کرد: همه ما مسلمانان موظف هستیم همانند نماز و روزه در صف انتخابات حاضر باشیم و به بهترین گزینه رأی دهیم.

این پدر شهید با تأکید بر اصلح‌ترین انتخاب در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی گفت: باید افرادی به مجلس و دولت بروند که وظیفه خود را خدمت شب و روز به ملت شریف و قهرمان ایران بدانند.

احمدی‌ روشن با اعلام اینکه نمایندگان مجلس باید در شأن ملت ایران باشند، تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات‌های گذشته برای دنیا قابل درک و هضم نبود و نیست زیرا همه مشکلات، تحریم و فشارهای اقتصادی استکبار جهانی برای از پای درآوردن ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان پیش‌بینی داشتند انقلاب اسلامی حدود ۱۰ سال دوام نمی‌آورد ولی هم‌اکنون در ۴۰ سالگی خود قرار دارد، افزود: به برکت خون شهدا بالاترین اقتدار، امنیت، اعتبار، عزت و ابهت از آن ایران اسلامی است و روز به روز بر آن افزوده می‌شود.

پدر شهید دانشمند هسته‌ای مصطفی احمدی روشن با بیان اینکه در انتخابات وظیفه شرعی بر گردن داریم و نمی‌توانیم دست به عصا راه برویم، ادامه داد: در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری گذشته انتخابات خوبی داشتیم ولی انتخاب خوبی نداشتیم.

این پدر شهید با اعلام اینکه رهبری انقلاب اسلامی بابت برجام تأکید داشتند به طرف مقابل و تعهداتش خوش‌بین نیستم و در این زمینه دغدغه دارم، بیان کرد: ولی افراد در این بین گفتند که باید در برجام واقع‌بین بود و هم‌اکنون به بدعهدی و عدم تعهد طرف مقابل رسیدند.

وی با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر انقلاب مبنی بر اینکه بسیاری از ضعف‌ها و کمبودها به عدم توانایی و توانمندی برخی مدیران بازمی‌گردد، گفت: با لطف و توجه خداوند مسیر انقلاب اسلامی مشخص است و با رهبری مدبرانه و آگاهانه و هوشمندانه رهبری انقلاب اسلامی به مسیر خود ادامه می‌دهد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.