با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دستگیری کارمند یکی از بانک‌های مازندران به اتهام اختلاس چند میلیاردی

کارمند یکی از بانک‌های مازندران به اتهام اختلاس 6 میلیارد و 700 میلیون ریالی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

منتشر شده

در

یک منبع آگاه درباره اختلاس 6 میلیارد و 700 میلیون ریالی در یکی از شعب بانک‌های آمل گفت؛ پرونده ای در این زمینه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کارمند این بانک شناسایی و تحویل مراجع قضایی شده است، اظهار کرد: براساس اعلام مسؤولان شعبه این فرد خاطی شناسایی شده است و هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

قابل ذکر است ماه گذشته نیز در یکی از شعب بانک‌های استان توسط یک کارمند اختلاس صورت گرفته بود که با بررسی مسؤولان شعبه فرد خاطی تحویل مراجع قضایی شده است که رئیس کل دادگستری استان امروز در خبری که به نقل از روابط عمومی دادگستری استان منتشر شده است نیز در این زمینه اظهارنظر کرد و در خبری از کشف یک اختلاس دو میلیارد ریالی در یکی از شعبات بانک ملی شهرستان تنکابن خبر داد و گفت: کارمند متخلف بانک به زندان معرفی شده است.

همچنین روابط عمومی بانک ملی در استان مازندران نیز در همان روز نسبت به این خبر واکنش نشان داد و عنوان کرد؛ جلوی سواستفاده یک کارمند بانک ملی در مازندران گرفته شد.

در توضیح آن خبر آمده بود؛ براساس اعلام روابط عمومی اداره امور شعب بانک ملی ایران در مازندران روز گذشته مسؤول حوزه یکی از شعب این بانک در استان به اقدامات یک کارمند مشکوک شده و با بررسی بیشتر متوجه وقوع خلاف در عملکرد وی شدند که با همکاری قوه قضاییه و نیروی انتظامی دستگیر و تحویل شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.