با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در آمل

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

منتشر شده

در

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهمان را که قصد حمل و جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی ایسوزو به شهرستان آمل را داشتند شناسایی کردند.

سرهنگ ثقفی، از توقیف خودروی متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از این خودرو ۱۵ کیلو گرم تریاککشف شد.

وی از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران گفت: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌ شود.

وی از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌ شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *