با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دولت ۸۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت  ۸۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد که رفع این مشکل نیازمند مدیران جهادی  است.

منتشر شده

در

علی اسماعیلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: علاوه بر انجمن‌های داخلی 3 جلسه انجمن محیط زیستی کشور اعلام کردند که انتقال آب دریای خزر پیوست اقتصادی، محیط زیستی اجتماعی ندارد و امکان مناسبی نیست.

وی افزود: مجلس 5 میلیارد تومان برای مطالعات این طرح اختصاص داد اما بدانیم دریا خزر محیطی بسته است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجمع نمایندگان با همکاری گلستان و گیلان تلاش شد این اتفاق نیفتد اما تعداد ما اندک بود اما افکار عمومی و انجمن‌های محیط زیستی در تلاش هستند.

اسماعیلی با اشاره به موضوع تنفس جنگل گفت: اکنون 12 میلیون هکتار داریم و تا 70 سال دیگر ممکن است درختی نباشد و در زمینه تنفس جنگل مشکل اساسی با کاهش جنگل داریم مجلس قانون را مصوب کرد سردرختی‌ها ممکن است موجب آسیب و آتش‌سوزی  شود که باید به این امر رسیدگی شود.

وی افزود: در جلسه زباله نشست مدیران استانی در کشور داشتیم و بنابر این شد از بخش خصوصی کمک بگیریم قیمت برق را مناسب کنیم تا  از ظرفیت این بخش استفاده شود

از صندوق توسعه ملی ارز برای پیشرفت زباله سوز استفاده شود و دو هزار میلیارد ریال امسال هزار میلیارد تومان بودجه برای زباله اختصاص یافت اما برطرف نمی‌شود چون جمعیت 3 میلیون و 200 هزار است اما جمعیت واقعی سه برابر می‌شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قیمت گوشت و مرغ گفت: تولید و واردات ما پاسخگوی نیاز نیست امیدواریم دولتمردان نظارت را بیشتر کنند.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی ما از زمان انقلاب و جنگ تحمیلی سخت است و دشمنان اراده کردند نظام را زمین‌گیر کنند که باید با اتحاد و همبستگی مشکلات را برطرف کنیم.

اسماعیلی بیان کرد: دولت در مسائلی مانند ارز، طلا و مسکن دارای مشکل است و همچنین اکنون دولت  800 هزار میلیارد تومان بدهی دارد که نیازمند مدیران جهادی  است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.