با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

دومین شکست متوالی کوچین آمل در ابتدای لیگ برتر بسکتبال

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اینکه کوچین آمل تنها نماینده مازندران در لیگ برتر بسکتبال است، گفت: این تیم در دومین دیدار لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه85 بر 69 مقابل صنعت مس کرمان تن به شکست داد.

منتشر شده

در

اسماعیل پهلوان با اشاره به برگزاری هفته دوم بازی‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: کوچین آمل تنها نماینده مازندران در مسابقات در دومین دیدار معوقه هفته دوم مقابل حریف خود به شکست بسنده کرد.

وی با اعلام اینکه هفته اول و دوم مسابقات روزهای ۲۱و ۲۲آبان ماه برگزار شده است، تصریح کرد: این تیم جوان و جویای نام در هفته نخست نیز مقابل شهرداری بندر عباس با نتیجه 74 بر 65 شکست خورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با تأکید بر اینکه تیم بسکتبال کوچین شامل بازیکنان تیم ملی جوانان ۲۰۲۰ با هدایت محمد نوری است، یادآور شد: تیم بسکتبال کوچین آمل در سال‌های گذشته چندین بار مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرده و راهی لیگ برتر شد ولی با تصمیم هیأت مدیره باشگاه در لیگ دسته یک بسکتبال به تیمداری ادامه داد.

این مسؤول با اشاره به همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا، عدم میزبانی شهرستان‌ها از حریفان و برگزاری دیدارهای هفته اول و دوم مسابقات بسکتبال به صورت متمرکز در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران، بیان کرد: لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶تیم در دو گروه برگزار می‌شود که کوچین با تیم‌های شیمیدر قم، ذوب آهن اصفهان، شهرداری بندر عباس، مهرام، نیروی زمینی تهران، صنعت مس کرمان و آینده‌سازان در گروه دوم دیدار می‌کند.

تیم بسکتبال کوچین آمل با دو شکست متوالی در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر تنها با دو امتیاز در رده ششم گروه دوم مسابقات جای دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.