با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

راه‌اندازی 21 مرکز تزریق واکسن توسط سپاه کربلا/ آمادگی برای تزریق روزانه 100 هزار دُز واکسن

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه 21 مرکز تجمیعی تزریق واکسن توسط سپاه کربلا راه‌اندازی می‌شود، گفت: آمادگی برای تزریق روزانه 100 هزار دُز واکسن در مراکز تجمیعی سپاه کربلا وجود دارد.

منتشر شده

در

سردار سیاوش مسلمی شامگاه پنجشنبه در آئین افتتاح چهارمین مرکز تجمیعی تزریق واکسن کووید ۱۹ سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن نهم دی کانون ورزشی سپاه، اظهار کرد: این مرکز با تلاش همزمان سپاه ناحیه آمل و شبکه بهداشت و درمان کار خود را آغاز کرده است و می‌تواند حدود ۳ هزار تزریق واکسن را روزانه برای نیازمندان به دریافت واکسن انجام دهد.

وی با اشاره به آمادگی ناحیه مقاومت بسیج برای افتتاح پایگاه‌های تزریق واکسن کرونا ویروس با توجه به اعلام نیازمندی از طریق مراکز بهداشت و درمان، افزود: نوزدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ توسط بسیج و سپاه در مازندران افتتاح شده تا براساس قول به مردم ۲۱ مرکز تجمیع تزریق واکسن در مازندران طی هفته آینده افتتاح شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به افتتاح ۱۹ مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط سپاه و بسیج در مازندران، تصریح کرد: در مرحله پنجم طرح بزرگ سردار شهید سلیمانی درنظر داشتیم تا بتوانیم در مسیر واکسیناسیون گام‌های خوبی برداریم و مردم بهتر از گذشته خدمات لازم را دریافت کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه امیدواریم تعداد واکسیناسیون ۲۰ هزار تزریق واکسن را توسط مراکز تجمیعی روزانه با نظر تخصصی و رعایت پرتکل بهداشتی توسط بسیج و سپاه انجام دهیم، گفت: با تلاش همزمان با دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل آمادگی برای تزریق روزانه حدود ۱۰۰ هزار واکسن وجود دارد تا مردم استان مازندران بهتر از گذشته از خدمات لازم برای دریافت واکسن  برخوردار شوند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.