با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

راهداران مشغول مهار سیلاب/ هراز همچنان مسدود است

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه همه عوامل راهداری و راهداران مشغول مهار سیلاب در محور مواصلاتی هراز هستند، گفت: جاده شریانی هراز همچنان مسدود است و زمان بازگشایی آن مشخص نیست.

منتشر شده

در

یوسفی جغتا اظهار کرد: به دلیل ریزش شدید نزولات آسمانی و سست شدن کوه‌ها از روز گذشته شاهد ریزش سنگ و سنگ‌ریزه در محور مواصلاتی هراز هستیم.

وی با اشاره به جاری شدن سیل و سیلاب در برخی مناطق سطح جاده هراز، افزود: با اعلام آماده‌باش همه عوامل راهداری و راهداران به همراه وسایل، ماشین‌الات سبک و سنگین راهداری مشغول مهار سیلاب در محور مواصلاتی هراز هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران تصریح کرد: جاده شریانی هراز از روز گذشته تاکنون همچنان مسدود است و زمان بازگشایی آن مشخص نیست.

این مسؤول با اشاره به ریزش نزولات آسمانی، بارندگی، ریزش سنگ و وقوع سیلاب در جاده هراز، بیان کرد: پاک‌سازی سطح جاده از سنگ و سنگ‌ریزه انجام شده است البته هم‌اکنون در منطقه تونل شماره 8 و شرکت پیماب در حال ایجاد مهارکننده‌های سیل هستیم تا ایمنی به جاده هراز بازگردد.

جغتا یادآور شد: بیشتر حجم ریزش سنگ و بروز سیلاب در مناطق زیارباغ، لاسم و ابتهاج بوده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ساعت 21 شب گذشته به دلیل عدم وجود ایمنی در تردد در دو سمت شمال به جنوب و برعکس محور هراز این جاده شریانی مسدود شد، گفت: با تلاش عوامل راهداری و انتظامی در حال ایجاد ایمنی تردد در محور هراز هستیم همچنین رانندگانی که قصد تردد در جاده هراز را دارند از سفرهای غیرضروری به شدت خودداری کنند و حین سفر البسه گرم، غذای سبک، پرکالری و کم‌حجم همراه خود داشته باشند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.