با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

رعایت پروتکل‌های کرونایی در مازندران به‌ زیر ۵۰ درصد رسید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بعضی شهرستان‌های استان به‌شدت پایین اعلام کرد؛ به‌طوری‌که در بیشتر شهرهای استان به زیر ۵۰ درصد رسیده است.

منتشر شده

در

دکتر سیمین بابایی در گفت‌وگویی با بیان اینکه در شهرهای قرمز استان مازندران میزان رعایت پروتکل بهداشتی زیر ۴۵ درصد است، اظهار کرد: یکی از فاکتورهای مهم و موثر در ایجاد شرایط قرمز کرونایی در شهرستان آمل همچنان برگزاری دورهمی و نشست‌های خانوادگی بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: همچنین تالارها و رستوران‌ها نیز مکان بسیار خطرناکی برای انتقال ویروس هستند.

بابایی با هشدار اینکه جهش‌های جدید کرونا سرایت پذیری بیشتری دارد، افزود: میزان ابتلا به بیماری کرونا در استان با سرعت رو به افزایش است.

وی با اعلام اینکه باتوجه به این شرایط  بیمارستان‌های استان در آماده باش کامل قرار دارند، تصریح کرد: مردم باید مراقب راه‌های ورود ویروس کرونا به بدن (دهان و بینی) باشند و توجه داشته باشند که با ماسک زدن صحیح بالای ۸۵ درصد از ورود ویروس به بدن جلوگیری کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: همچنین مردم باید  استفاده از ماسک را جدی بگیرند و در جمع‌ها حتماً از ماسک استفاده کنند.

بابایی با بیان اینکه مردم عزیز و نوع‌دوست استان به فکر سلامتی خود و عزیزان شان باشند، خواستار پرهیز از حضور در تجمعات، اماکن و مراکز پرتردد شد و افزود: در این شرایط سخت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از برگزاری دورهمی و نشست ها همکاران ما را در بخش  بهداشت و درمان یاری کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.