با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

روایت عاشقی تلفیقی از هنر و عزاداری در شرایط کرونا است

سید حمید هاشمی  گفت: روایت عاشقی ویژه برنامه ای از اداره روابط عمومی شهرداری آمل در بستر فضای مجازی است که با هدف ترویج فرهنگ عزاداری سروروسالار شهیدان امام حسین (ع) در شرایط کرونا انجام شد.

منتشر شده

در

سید حمید هاشمی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط همه گیری بیماری کرونا یک وظیفه همگانی است، افزود: این برنامه که اولین بار است با تلفیق هنر پرده خوانی و شبیه خوانی به بازگویی حوادث کربلا در دهه اول محرم پرداخته و سعی می کند باتوجه به هم زمانی آن با شیوع کرونا و بدون حضور تماشاچی  روایتی از عاشقی، دلدادگی ، رشادتها و مصائب امام حسین (ع) و یاران باوفایش درواقعه عاشورا؛ به بینندگانش در فضای مجازی ارائه نماید.

هاشمی با بیان اینکه همه ما در هر شرایط پای کارامام حسین (ع) ایستاده ایم و همانگونه که سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت، ماملت امام حسینیم تاکید کرد؛ تولید محتوای مناسب با شرایط می تواند توجه مخاطب را جلب کند. نهاد های فرهنگی می توانند با تولید محتوای مناسب و جذاب در ترویج واشاعه فرهنگ حسینی و عاشورایی به جوانان جستجو گر کمک کنند . بایستی در هر سنگر به این وظیفه با هر وسیله و ابزاری عمل کرد.

به گفته وی روایت عاشقی با این ماموریت گام برداشته و امیدواریم در گامهای  بعدی با حمایت هنرمندان و نخبگان شهر در تولید محتواهای اینچنینی فعالیت های بیشتری انجام شود.

 


 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.