با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ساخت 1300 واحد خانه محروم مازندران با همکاری کمیته امداد

منتشر شده

در

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه ساخت خانه محروم از دیگر وظایف مهم سپاه است، گفت: طی انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد ساخت یک‌هزار و 300 خانه محروم در دستور کار قرار دارد.

 

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سیاوش مسلمی شامگاه دوشنبه در آئین توزیع یک هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه و بهره‌برداری از 10 واحد مسکن مددجویی خانه محروم همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: کمک مؤمنانه حاصل منویات ارزشمند مقام معظم رهبری بر تداوم اجرای نهضت کمک به نیازمندان و کاهش فقر در جامعه است شاهد تهیه و توزیع یک‌هزار بسته معیشتی برای کمک به مستمندان جامعه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران مأموریت‌های فراوان در جامعه دارد و یکی از مهمترین فعالیت‌ها اجرای طرح کمک مؤمنانه است، افزود: این طرح با شیوع و اپیدمی ویروس منحوس کرونا شکل گرفته و از سال 1399 تاکنون زمینه‎ساز شادی خانواده‌های نیازمند و کمک درآمد بوده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران این طرح با کمک مردم و خیران نیک‌اندیش همراه بوده است، تصریح کرد: بیش از 50 هزار بسته کمک معیشتی هر مرحله در مازندران به صورت متمرکز از سوی فرماندهان ناحیه‌ها در شهرهای مختلف تهیه و توزیع می‌شود.

مسلمی خاطرنشان کرد: با کمک خیران و فرماندهان سپاه بیش از 100 هزار بسته کمک معیشتی در مناسبت‌های مختلف دینی و مذهبی بین خانواده‌های محروم و نیازمندان با اولویت حفظ آبروی مؤمن توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس یک‌هزار بسته کمک مؤمنانه در شهرستان آمل به ارزش یک میلیارد تومان توزیع شده است، بیان کرد: در پنج مرحله به صورت متمرکز کمک‌های معیشتی به ارزش پنج میلیارد تومان تاکنون تهیه و توزیع شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه کارهای خیرخواهانه در مازندران در دستور کار ما قرار دارد، خیران نیک‌اندیش را سرمایه‌های اجتماعی و واقعی نظام جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: خیران با فعالیت در حوزه‌های مختلف باعث ایجاد استحکام در نظام می‌شود و همیشه کمک حال دستگاه‎های دولتی هستند.

وی با اشاره به اینکه ساخت خانه محروم برای نیازمندان با همکاری نهادها و دستگاه‌های دولتی از دیگر وظایف مهم سپاه پاسداران است، به انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی مازندران برای ساخت یک‌هزار و 300 خانه محروم در شهرهای مختلف اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس تعداد 10 خانه محروم در شهرستان آمل تحویل متقاضیان شد.

مسلمی گفت: برای این واحدهای مسکونی بیش از 4 میلیارد تومان هزینه شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.